سرویس: مشکین
کد خبر: 76699
|
12:08 - 1397/04/04
نسخه چاپی

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس؛

راه‌اندازی کارخانه کامیون‌سازی با ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر در مشگین‌شهر

 راه‌اندازی کارخانه کامیون‌سازی با ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر در مشگین‌شهر
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: در حال حاضر فاز نخست کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر در روستای ارباب کندی در حال اجرا است که با بهره‌برداری از این پروژه زمینه اشتغال برای ۵۰۰ نفر فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل از خبرگزاری تسنیم ولی ملکی اظهار داشت:در حال حاضر فاز نخست کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر در روستای ارباب کندی در حال اجرا است که با بهره‌برداری از این پروژه زمینه اشتغال برای 500 نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر بزرگ‌ترین کارخانه این حوزه در منطقه بوده که انتظار می‌رود تا پایان سال 500 نفر در این مجموعه مشغول به کار شوند که دستاورد بزرگی در حوزه صنعت برای مردم و منطقه محسوب می‌شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: درصدد هستیم  بتوانیم کامیونهای مدرن در کارخانه را تولید کنیم که این امر در این منطقه بی‌نظیر است و در سال حمایت از کالای ایرانی خودروهای ایرانی در منطقه تولید می‌شود.

ملکی بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر با راه‌اندازی این کارخانه می‌تواند به توسعه و پیشرفت حائز اهمیتی دست یابد که در این راستا تلاش همه‌جانبه مسئولان استان شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد