سرویس: مشکین
کد خبر: 76702
|
12:52 - 1397/04/04
نسخه چاپی

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده اردبیل مشگین‌شهر با جدیت ادامه دارد

عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده اردبیل مشگین‌شهر با جدیت ادامه دارد
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: عملیات اجرایی چهار بانده کردن جاده اردبیل مشگین‌شهر با جدیت ادامه دارد و با برنامه‌ریزیهای انجام یافته این عملیات تسهیل شود تا در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل از خبرگزاری تسنیم ملکی اظهار کرد: حجم عظیم گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان ملموس است و انتظار می‌رود زیرساخت‌های مناسب از جمله جاده در شهرستان تامین شود تا دغدغه و نگرانی وجود نداشته باشد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: نسبت به تحقق مطالبات مردم مشگین‌شهر اقدامات خوبی انجام شده و انتظار می‌رود تحول عظیمی در این زمینه روی دهد.

وی بیان کرد: سد احمدبیگلوی و سبلان مشگین‌ شهر نیز با جدیت ادامه دارد که با بهره‌برداری از این پروژه‌های تحول عظیمی ایجاد می‌شود.

راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر نقش اساسی در جلب گردشگران داخلی و خارجی دارد

ملکی افزود: راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر نقش اساسی در جلب گردشگران داخلی و خارجی دارد و خوشبختانه شاهد حضور خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی هستیم که این مجموعه شهرستان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی بگ جامپ در پل معلق مشگین‌شهر این شهرستان به شهر ورزش‌های هیجانی پیوست و در این مجموعه اقدامات مناسبی انجام یافته که شایسته تقدیر است.

ملکی با اشاره به این که ما از مجموعه گردشگری پل معلق انتظار داریم تا در هر ماه یک پروژه به بهره‌برداری برسد گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده و متولیان اجرایی اقدامات خوبی انجام می‌دهند.

وی گفت: خدمت بی‌منت به مردم و پیگری تحقق مطالبات مردم اولویت اساسی ما است و ما تلاش خود رابه کار گرفته‌ایم تا در این زمینه بتوانیم گام اساسی برداریم.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد