سرویس: اردبیل
کد خبر: 76706
|
13:19 - 1397/04/04
نسخه چاپی

با تاکید برظرفیت‌های موجود مطرح شد:

میزبانی اردبیل از مسابقات جهانی به توسعه گردشگری ورزشی کمک می‌کند

میزبانی اردبیل از مسابقات جهانی به توسعه گردشگری ورزشی کمک می‌کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل میزبانی این استان در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و جهانی را در توسعه بخش گردشگری ورزشی تاثیرگذار خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل از خبرگزاری مهر اردبیل بهرام آقاخانی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید دبیر فدراسیون کشتی کشورمان از امکانات ورزشی اردبیل افزود: یکی از مواردی اولویت‌دار و مورد تاکید رونق گردشگری ورزشی و توسعه زیرساخت های این بخش در استان اردبیل است.

وی یکی از راه های تحقق این مهم در استان اردبیل را میزبانی از مسابقات بین‌المللی و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی برشمرد و یادآور شد: تلاش می شود حوزه ورزش در مسیر توسعه استان حرکت کرده و در تحقق آن سهیم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه اردبیل در بحث گردشگری ورزشی ظرفیت های چشمگیری دارد، ادامه داد: احیا و راه اندازی این ظرفیت ها که در مناطق مختلف استان پراکنده می باشد، نیازمند جذب سرمایه گذاری است.

وی متذکر شد: همچنین اداره ورزش و جوانان اردبیل در جهت تحقق شعار توسعه گردشگری ورزشی، به توسعه ورزش های زمستانی تاکید داشته و در این خصوص برای تامین و توسغه زیرساخت ها به منظور جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان، توجه ویژه ای دارد.

به گفته آقاخانی راه اندازی چهار پیست اسکی در اردبیل، احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین، ایجاد زمین های ورزشی با کارکردهای مختلف و سرمایه گذاری در زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در همین راستا است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی با هدف بازدید و ارزیابی امکانات ورزشی اردبیل که به عنوان میزبان جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان انتخاب شده، به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد