سرویس: اردبیل
کد خبر: 76714
|
10:15 - 1397/04/06
نسخه چاپی

به همت بسیج سازندگی انجام می شود؛

اجرای طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در مناطق محروم روستایی استان اردبیل

اجرای طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در مناطق محروم روستایی استان اردبیل
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع در مناطق محروم روستایی این استان در غالب طرح غربالگری و بیماریابی در حال برگزاری است.

 مهدی چنگیزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع در مناطق محروم روستایی، در 4 حوزه از روستاهای مناطق محروم استان اردبیل اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون طرح غربالگری و بیماریابی در 73 روستای بخش های هیر و بخش مرکزی برگزار شده است، افزود: این طرح از 4 تیرماه امسال در مناطق محروم روستای ثمرین و سپس روستاهای محروم سردابه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل از پخش و تجویز 15 میلیون تومانی دارو در بین روستاییان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم در ادامه طرح 10 میلیون تومان نیز بابت تجویز و پخش دارو در بین روستاییان هزینه شود.

وی با بیان اینکه طرح امدادی شهدای حرم در مناطق محروم روستایی با حضور اکیپ های پزشکی، پرستاری، مامائی، اکیپ فرهنگی، بهداشت عمومی و محیط اجرا می شود، عنوان کرد: 103 نفر اکیپ پزشکی ،پرستاری و ماما،16 نفر اکیپ فرهنگی ، 129 نفر اکیپ بهداشت و محیط این کاروان را همراهی می کنند.

چنگیزیان افزود: بیمارانی که در معرض بیماری های چشمی،سرطانی، قلب و قند خون قرار گرفته اند شناسایی و به پزشکان متخصص مرکز استان معرفی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در مناطق محروم روستایی با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بسیج جامعه پزشکی و انجمن مردم نهاد آوای سبلان برگزار می شود.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد