سرویس: ورزشی
کد خبر: 76733
|
16:15 - 1397/04/07
نسخه چاپی

معاون آموزشی دفتر تربیت بدنی فعالیت ها ورزشی وزارت کشور:

افزایش بیماری های قلبی و عروقی با کاهش تحرکات بدنی در کشور

افزایش بیماری های قلبی و عروقی با کاهش تحرکات بدنی در کشور
معاون اموزش منابع انسانی تربیت بدنی و فعالیت ورزشی وزارت کشور گفت : با کاهش فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی درجامعه شاهدافزایش بیماری های قلبی و عروقی در جامعه هستیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حمیدرضامحمدی ظهر امروز در همایش اختتامیه بیست و نهمین دوره رقابت های تخصصی معلمان تربیت بدنی مرحله استانی در کانون عصمت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهارداشت:یکی از برنامه های راهبردی فعالیت های ورزش، بحث رقابت های معلمان تربیت بدنی مدارس سراس کشور در امر ترویج فرهنگ مهارت های زندگی و ورزشی است که با برگزاری برنام های مختلف ورزشی و رقابتی این امر محقق خواهد شد.

محمدی بااشاره به اینکه تنها راه کاهش بیماری های قلب و عروقی و بیماری های دیگر از قبیل افسردگی و افزایش وزن، برگزاری دوره های رقابتی و ورزشی در بین دانش اموزان و معلمان تربیت بدنی است افزود: آموزگاران و دانش آموزان باید تحرکات بدنی خود را بصورت مستمر و مداوم در طول هفته در مدارس و محل زندگی خود افزایش دهند.

وی بیان کرد:برنامه های ورزشی باید در زنگ های تفریحی و ورزشی بصورت منسجم بصورت رقابتی و سالم تحرکات بدنی خود را برای جلوگیری از بیمارهای مختلف و برای نشاط بخشی و روحیه سالم  ورزش کنند. 

معاون آموزشی ومنابع انسانی و دفتر تربیت بدنی وزارت کشور بیان کرد: متأسفانه در شرایط فعلی آمار رکورد بیماری های قلبی در جامعه روزبه روز در حال افزایش است و ما باید با اولویت آموزش مهارت های زندگی و فرهنگ زندگی سالم از این نوع قبیل بیمارها در بین نسل جدید جامعه مقابله کنیم. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما تجلیل از معلمان برتر و نمونه استان اردبیل که توانسه بوند رتبه های برتر این دوره از رقابت های بیست و نهمین دوره رقابت های علمی نتخصصی تربیت بدنی معلمان تربیت بدنی  را کسب کرده بوند با اهدا لوح وجایزه تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

انتهای پیام/3134

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد