سرویس: اردبیل
کد خبر: 76735
|
19:34 - 1397/04/07
نسخه چاپی

گزارش/

اقتصاد زیر آفتاب 180 درجه ای

اقتصاد زیر آفتاب 180 درجه ای
امیدهای ملت این روزها به آسمان داغ کشوری است که دمای هوایش هر دقیقه در حال افزایش و یا روز به روز 180 درجه تغییر حالت به خود می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما؛ این روزها در حالی که دمای هوا در مناطق مختلف کشور  به بالای 40 درجه رسیده، حال و هوای اقتصاد نیز دستخوش تغییرات 180 درجه ای است؛ تغییر دمایی که برخی ها به خوبی راه و روش ماهی گرفتن از آب گل آلود را از آن یاد گرفته اندو می دانند که چطور می توانند سکه یک میلیونی را به سه میلیون تومان در عرض چند هفته برسانند.

در این هیاهوی خشکسالی و بی آب در برخی از شهرهای جنوب کشور، اقتصاد کشور نیز با التهاب نرخ ارز، سکه و بازار و با افزایش نرخ های حبابی در حال خشکیدن و نیمه جان زیر آفتاب سوزناک بیابان در حال جان دادن است و حیران در دست اخلالگران بازار رهاشده است.

با نقشه برآب شدن برنامه دشمن برای ایجاد آشفتگی در بازار کشور، جنگ اقتصادی در دوره کنونی از اتفاقات اوایل انقلاب و زمان دفاع مقدس سخت‌تر و بدتر بود تا اینکه خوشبختانه  3 میلیون بنگاه صنفی با جامعه 24 میلیونی با اعلام حمایت خود از نظام و کشور این برنامه ها را خنثی کردند.

 اغتشاشات و اعتراضات أخیر بازاریان که سرو صدایش از بازارهای بزرگ کشور به گوش می رسیدو دست های آلوده پشت پرده ای که آنها را هدایت می کرد همگی از هزار جلاد و هزار اشرف بودند که برخی از آنان در همین روزهای اخیر به دست نهاد های امنیتی کشور افتادند.

هدف‌گذاری دشمنان و معاندین در عرصه اقتصاد بازار کشور و در رأس آن تهران بوده است که با توجه  بازاریان و به فضل و توفیق الهی شکست خورد و نشان داد که مجموعه اقتصادی کشور با حواسی جمع در حال حرکت است وهیچ گروه یا حزب مخالفی نمی تواند از بیرون مرزها اهداف شوم وپلید خود را در خاک این مرز وبوم که خون هزاران شهید سر افراز اسلام در آن جاری است محقق شود..

امروز می بینیم که وضعیت کنونی علیه انقلاب اسلامی شدیدتر و بدتر از ابتدای انقلاب کرده است و فضای مجازی موجب شده است تا دروغ‌های دشمنان اسلام تبدیل به واقعیت شده و مردم هم آن دروغ ها را بپذیرند.

اگر نمی دانیم باید بدانیم که حضور 70 هزار مستشار آمریکایی در قبل از انقلاب در ایران یک امر طبیعی نبود و شاه ملعونی که آنها را به داخل کشور کشانده بودند خود هم نمی‌دانست اینها چقدر حقوق می‌گرفتند و به همین شکل موجب غارت بیت المال و به تاراج رفتن ثروت کشور در آن زمان می شد

جوانان نسل امروزی باید بدانند که شهید بهشتی ترور شد چون به ضرر دشمن بود و انقلاب اسلامی را جلو می‌برد و به همین خاطر امام فرمود شهید بهشتی یک ملت بود و شهادت شخصیت‌های ارجمند هم نتوانست جلوی ادامه راه انقلاب را بگیرد و  بیش از 200 هزار شهید دادیم تا امروز در آرامش باشیم.

این آرامش را مدیون خون هزاران شهید سر افراز اسلام ، سربازان گمنام و مدافعین حرم در کیلومتر ها دور از خاک کشور که مدام درحال دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و راه شهدا هستند، هستیم.

 امنیت و رفاه برای مردم وظیفه ذاتی هر دولت است و بی‌شک داشتن این نعمت در یک کشور یک افتخاری است بزرگ و عظیم امنیتی که با همت وتلاش سبزپوشان ، مرزداران ومرزبانان کشور به وجود می آید امروز می بینیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشتر از پیش همچون یک سایه در کنار مردم و ملت نقش آفرینی می کند ونمی گذارد مردم شریف و ولایتمدار کشورمان احساس ناامنی کنند.

 

و این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سبزپوشان خود همچون یک نوزاد در زمان انقلاب در کنار ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی متولد وبزرگ شد طوری که امروز با تلاش و همت خستگی ناپذیر این دلاورمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خاورمیان و منطقه تبدیل به یک قدرت بین المللی شده است و هیچ دشمنی نمی تواند از طریق جنگ سرد به این کشور آرمانی و اسلامی تعرض و حتی یک ذره ای چپ نگاه کند ودشمنان به این حقیقت رسیده اندکه در مقابل نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران حرفی برای گفتن ندارند.

همین امروز بود که رمضان شریف سردار سرافراز اسلام سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم ولایی و ولایت مدار شهرستان اردبیل در همایش سالروز گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه خاطرنشان کردند؛در حال حاضر دشمنان و استکبار جهانی به دنبال ناامیدی مردم ایران اسلامی هستند که خوشبختانه با معرفی بسیار مناسب آرمان‌های انقلاب اسلامی از این بابت هیچ نگرانی نداریم ومی‌دانیم دشمنان با هزینه‌های هنگفتی که می‌کنند بازهم کاری از پیش نخواهند برد و در واقع ناامید خودشان هستند.

وی یاداورشد؛ در حقیقت سپاه مردمی‌ترین نهاد است که در کنار مردم و برای مردم گام برمی‌دارد و حمایت از مستضعفان و مظلومان را یک وظیفه اساسی بر خود می‌داند که به همین دلیل نیاز است برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه برنامه‌های منسجمی با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم.

شریف تصریح کرد: قدرت گفتمان انقلاب اسلامی در اذهان ملت نفوذ کرده است چرا که این گفتمان ادامه دهنده راه امامان و اهل بیت(ع) است که در مقابل ظلم و ستم لحظه‌ای سکوت نمی‌کند و جواب دندان‌شکنی در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌دهد که جایگاه خود را بشناسند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر ظلم در جهان بیداد می‌کند ولی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی این ظلم و ستم را قبول نمی‌کند چرا که ما جوانانی داریم که معتقد به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با محوریت مبارزه با ظلم و ستم را مبنای اصلی خود قرار داده‌اند.

با توجه به مشکلاتی که امروز در کشور به‌وجود آمده می‌توان در کوتاه مدت این مشکلات معیشتی مردم را در حوزه‌های مختلف از جمله بیکاری برطرف کرد تنها فقط باید مسوولان نظام یکپارچه و با همدیگر درکنار ملت همیشه درصحنه انقلاب اسلامی با برد وشکیبایی تلاش کنند تا از این بحران اقتصادی، نقدینگی، ارز، سکه و بازار و تحریم های ظالمانه وکودکانه ترامپ منفور و دست نشانده های آنان همچون کشتی نوح از این طوفان و منجلاب اقتصادی کشور به ساحل آرامش برسیم.

گزارش از : همتی

انتهای پیام/3131

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد