سرویس: ورزشی
کد خبر: 76736
|
20:34 - 1397/04/07
نسخه چاپی

آیین استقبال از فوتبالیست بین المللی اردبیل ؛

کریم انصاری فرد آخرین زننده گل جام 2018 روسیه در اردبیل تجلیل شد

کریم انصاری فرد آخرین زننده گل جام 2018 روسیه در اردبیل تجلیل شد
مراسم تجلیل از کریم انصاری‌فرد قهرمان ملی پوش اردبیلی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و شهرستانی، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال اردبیل در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مراسم تجلیل از کریم  انصاری‌فرد قهرمان ملی پوش اردبیلی با حضور اقشار مختل مردم، مسئولان استانی و شهرستانی، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال اردبیل در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد و حاضران با شور و اشتیاق به استقبال این قهرمان ملی آمده بودند.

امروز استقبال مردمی در این زمینه باشکوه بود و مردم انصار‌ی‌فرد را به خاطر بازی عالی وی در جام جهانی روسیه مورد تشویق و تمجید قرار دادند.

مراسم تجلیل از کریم انصاری‌فرد با همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و مسئولان استانی برگزار شد و از کریم انصاری فرد اسطوره فوتبال اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

ایرانی بودن برایم افتخار است

کریم انصاری‌فرد ملی پوش اردبیلی در این مراسم اظهار داشت: به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنم و از این که توانستم در جام جهانی روسیه دل مردم ایران را خوشحال کنم به خود افتخار می‌کنم.

وی بیان کرد: من خوشحالی و شادی ملت ایران را با چیز دیگری قیاس نمی‌کنم و تمام تلاش خود ر ا به کار می‌گیرم تا در هر مسابقه‌ای بتوانم لبخند را بر لبان ملت ایران جاری کنم.

ملی پوش اردبیلی اظهار کرد: تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه با سرمربی‌گری کارلوس کیروش بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و ما قدردان کارلوس کیروش هستیم که تیم بسیار خوبی را در جام جهانی روسیه تدارک دیده است.

انصاری‌فرد ادامه داد: من به اردبیلی بودن خود می‌بالم و خوشحالم که از این شهر توانسته‌ام به سطح نخست فوتبال کشور برسم و هم‌اکنون تمام تلاشم این است که بتوانم ملت ایران را خوشحال کنم.

وی افزود: علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و من جایگاه فعلی‌ام را مدیون رهنمودهای علی دایی هستم و به وی افتخار می‌کنم.

گل انصاری فرد در مقابل پرتغال در تاریخ جاودانه شد

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نیز اظهار کرد: گل انصاری‌فرد در مقابل پرتغال در تاریخ جاودانه شد و از این که یک اردبیلی در مسابقات جام جهانی روسیه کشورمان گل‌زنی کرد بسیار خرسندم.

صمد نوتاش با اشاره به این که ما به کریم انصاری‌فرد افتخار می‌کنیم افزود: انصاری‌فرد افتخار بزرگی برای کشورمان است و ما قدردان تلاش‌ها و زحمات این قهرمان ملی پوش اردبیلی هستیم و به او افتخار می‌کنیم.

وی گفت: از این که امروز شاهد هستیم فوتبال اردبیل فوتبالیست‌هایی امثال انصاری‌فرد را معرفی کرده است خوشحالیم و تلاش می‌کنیم برای استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های انصاری‌فرد در ارتباط با پیشرفت و توسعه فوتبال استان بی‌بهره نمانیم.

 امروز، مردم اردبیل برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های انصاری‌فرد آمده بودند و امیدواریم کریم انصاری‌فرد بتواند در تاریخ فوتبال ایران افتخارآفرین باشد.

منبع تسنیم

انتهای پیام/3131

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد