سرویس: پارس آباد
کد خبر: 76757
|
15:45 - 1397/04/09
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس‌آباد:

مردم استان اردبیل میزبان ۴ شهید دفاع مقدس می‌شوند

 مردم استان اردبیل میزبان ۴ شهید دفاع مقدس می‌شوند
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با پیگیری‌های انجام یافته به منظور دفن شهدای والامقام در پارس‌آباد مردم این شهرستان میزبان ۴ شهید والامقام دوران دفاع مقدس می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی علایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی استقبال و تدفین شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت:  با پیگیری‌های انجام یافته به منظور دفن شهدای والامقام در پارس‌آباد مردم این شهرستان میزبان 4 شهید والامقام دوران دفاع مقدس می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با استقبال باشکوه و گسترده مردم از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس انجام شده و از عموم مردم ولایتمدار شهرستان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا مردم در مراسم اقبال و تدفین باشکوه پیکر پاک شهدای والامقام معنویت مراسم را مضاعف‌تر کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به این که این شهیدان  در روستاهای اطراف سد عمارت تدفین شده‌اند گفت: طبق اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با رعایت موازین شرعی و حرمت شهیدان پیکر پاک این شهدای والامقام در گلزار شهدای این شهر دفن می‌شود.

علایی با اشاره به اهمیت تداوم راه شهدای والامقام در جامعه اظهار کرد: باید با حفظ و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بتوانیم راه شهدای والامقام را ادامه داده و دین خود را به شهدای والامقام ادا کنیم که به همین منظور ساماندهی یادمان‌های شهدا و تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا محوری‌ترین اقدامات در حال حاضر است.

وی تصریح کرد:زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برای ما یک اولویت اساسی و ضروری است که امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در برگزاری مراسم استقبال از شهدا به بهترین شکل و در خور شان شهدای والامقام حرکت کنیم.

علایی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تبیین فداکاری‌ها و دلاوری‌های شهدای والامقام کشورمان برای ما از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که در این زمینه مسئولان وظیفه‌ و رسالتی خطیر و حساس دارند و باید در تحقق اهداف مورد نظر نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد