سرویس: ورزشی
کد خبر: 76762
|
09:45 - 1397/04/10
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در مراسم تجلیل از ورزشکاران؛

ورزشکاران با اخلاق پرچمداران اسلام ناب محمدی در دنیا هستند

 ورزشکاران با اخلاق پرچمداران اسلام ناب محمدی در دنیا هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: ورزشکاران باید اخلاق ورزشی را در جامعه و در بین جوانان نسل جدید و آینده ترویج داده و از پرچمداران اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه بین الملل باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام  حسین نوری شامگاه روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران در سالن پهلوانی و ورزش زورخانه ای امام علی (ع) اظهارداشت: ورزشکاران باید اخلاق ورزشی را در جامعه و جوانان نسل جدید و آینده ترویج داده و از پرچمداران اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه بین الملل باشند.

وی با اشاره به اینکه جوانان آینده کاملا قدرت جمهوری اسلامی ایران را به دستان خود خواهند گرفت افزود:جوانان با استقامت و بصیرت و آگاهی خود تمامی سختی ها و بحران های کنونی اقتصادی را پشت سر خواهند گذاشت طوری دشمنان خودبه خود از یاس و ناامیدی رو تزلزل و نابودی خواهند رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با قدردانی از شجاعت و همت و تلاش فوتبالیست های ایرانی در جام جهانی اخیر روسیه تصریح کرد: این همت و شجاعت یکی از نمونه های بارز یک تیم جوان ایرانی است که با تلاش و کوشش خود توانست خواستن بر توانستن آن هم در مقابل سه تیم قدرتمند به رخ جهانیان بکشند و ثابت کنند که جوانان ایرانی به هر آنچه که می خواهند می توانند برسند.

 

انتهای پیام/3133/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد