سرویس: ورزشی
کد خبر: 76774
|
17:51 - 1397/04/10
نسخه چاپی

قهرمان پاورلیفتینگ در گفتگوی اختصاصی با سبلان ما :

قهرمان واقعی ورزشکار اخلاق مدار است/گزارش تصویری

قهرمان  واقعی  ورزشکار اخلاق  مدار است/گزارش تصویری
قهرمان جهانی مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ ترکیه گفت : قهرمان واقعی ورزشکاران اخلاق مدار و با ورحیه انقلابیگری است و باید قهرمانان وپهلوانان روحیه انقلابیگری و اخلاق مداری را در ورزش و زندگی روزمره خود ارتقا دهند.

رضا خاکپور در گفتگوی اختصاصی خود در پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در روز بسیج ورزشکاران با گرامیداشت این روز ورزشی وتبریک آن بر عموم ورزشکاران انقلابی و بسیجی کشور اظهارداشت : من از سن 10 سالگی در روستای آراللوی بزرگ ابتدا ورزش را با رشته فوبال آغاز کردم و بعد از چند سال فعالیت در این رشته ورزشی در دسته یک فوتبال راه آهن اردبیل توپ زدم .

وی بیان کرد:با وجود اینکه در فوتبال تا یک قدمی لیگ برتر هم رفتم اما با توجه به حادثه رانندگی نتوانستم در آزمون لیگ  برتر حضور پیدا کنم.

این قهرمان ورزشی از فعالیت رشته ورزشی جدید خود پس از فوتبال سخن گفت وافزود:کشتی را در وزن 74 تا 96 کیلو گرم در سطح استانی رتبه اول ادامه دادم اما باتوجه به وضع نامناسب مالی و مشکلات خانوادگی نتوانستم به این رشته ورزشی ادامه دهم که درنهایت به درهای بسته آروزهای خود در عرصه های مهم ورزشی خود برخوردم .

خاکپور ادامه داد: سه سال است که در رشته پاورلیفتینگ در یکی از باشگاه های ورزشی شهرستان اردبیل با مربیگری سلیم صادقی یکی از مربیان خوب استان اردبیل در حال ادامه فعالیت هستم و به یاری خداوند متعال توانستم چندین بار مقام اول استانی و دراسال 96 مقام اول کشوری را اذعان خود کنم وراهی مسابقات بین المللی 2017 ترکیه شوم. 

وی با بیان اینکه در این مسابقات در وزنه 110کیلو جوانان از هفت کشور خاورمیانه، مالزی، ترکیه، ایران،آذربایجان،ارمنستان و گرجستان شرکت داشتند افزود:قوی ترین رقیب من دراین مسابقه گروه ترکیه بودکه در دو گروه الف و ب شرکت کرده بودند.

این قهرمان بسیجی پاورلیفتینگ تورنمنت ترکیه بیان کرد:با وجود فشارهای امنیتی و حراستی محل برگزاری مسابقات جهت حمل پرچم مزیین به تصویر شهید مدافع حرم شهید محسن حججی توانستم با افتخار پس از کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات پرچم مقدس شهید مدافع حرم شهدحججی در سکوی قهرمانی به اهتزاز در آورم.

وی با اشاره به اینکه در داخل سالن و محل برگزاری مسابقات چندین بار مانع بردن پرچم شهید مدافع حرم شهید محسن حججی شدند تصریح کرد:بنده با افتخاربه مسوولان برگزارکننده این دوره ازمسابقات در همان لحظه بر معاوضه مدال های خود با بالا بردن پرچم شهیدحججی تاکید کرده و به جهت تصمیم بنده برای ترک سالن و عدم دریافت مدال های عنوان قهرمانی از این دوره از مسابقات، مسوولان حاضر در سالن مانع خروج من از سالن ورزشی محل مسابقات شدند.

خاکپوردر پایان امنیت و سربلندی سرزمین و خاک کشور را آروزی هر یک  ازقهرمانان عرصه های مهم ورزشی دانست و افزود:امیدورایم تمامی قهرمانان و پهلوانان با رعایت اخلاق ورزشی ، فرهنگ ورزشی بتوانند الگوی ورزشی برای تمامی ورزشکاران جهان اسلام در رشته های ورزشی باشند.

 

انتهای پیام/3131/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد