سرویس: پارس آباد
کد خبر: 76791
|
11:43 - 1397/04/11
نسخه چاپی

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل:

انتقال پیکر شهدای روستای عمارت به گلزار شهدا پارس آباد تا 10 روز آینده

انتقال پیکر شهدای روستای عمارت به گلزار شهدا پارس آباد تا 10 روز آینده
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از انتقال پیکر مطهر شهدای روستای عمارت به گلزار شهدای پارس آباد خبر داد.

 یاسر شاهی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در انتقال پیکر شهدای روستای عمارت به خبرنگارسبلان‌ما، گفت:عملیات ساخت و ساز سدعمارت در روزهای آتی انجام می شود که با توافق خانواده شهدا پیکر مطهر 4 شهید روستای عمارت به گلزار شهدای پارس آباد انتقال می یابد.

وی عنوان کرد: از آنجا که با احداث این سد مرقد مطهر این شهدا به زیر آب می رفتند در همین راستا با موافقت خانواده شهدا و هماهنگی دستگاه‌های دخیل، سپاه، تبلیغات اسلامی و مسئولان قرار شد تا اقدامات لازم جهت انتقال پیکر شهدا انجام گیرد که با اخذ مجوز از بنیاد شهید و دفتر مقام معظم رهبری با انتقال این قبور مطهر موافقت شد و در روزهای آینده با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی کار انتقال انجام خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: عملیات انتقال پیکر شهدا طی یک هفته تا 10 روز آینده در مراسم باشکوهی با حضور مسئولان و رسانه‌های جمعی در روستای عمارت برگزار می شود.

شاهی با بیان اینکه احداث این سد نقش مهمی در رشد و پیشرفت منطقه دارد عنوان کرد: این سد اوایل شهریور سالجاری آبگیری می‌شود و با توجه به اینکه طبق نقشه‌های ساخت و ساز این سد، بخش‌های کلی روستای عمارت و به تبع آن مرقد مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس نیز زیر آب می‌رفتند مقرر شد این مزارها به گلزارشهدا منتقل شوند.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد