سرویس: اردبیل
کد خبر: 76828
|
10:54 - 1397/04/13
نسخه چاپی

استاندار اردبیل عنوان کرد؛

400 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغال قشر روستایی و عشایر پرداخت می شود

 400 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغال قشر روستایی و عشایر پرداخت می شود
استاندار اردبیل از پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال یک هزار و ۶۰۰ نفر از قشر روستایی و عشایر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اراضی پایاب سدخداآفرین در اردبیل اظهار داشت: با کاهش بروکراسی‌های اداری در پرداخت تسهیلات به عشایر و روستاییان هدف گذاری شد تا 400 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال یک هزار و 600 نفر از قشر روستایی و عشایر استان پرداخت شود و انتظار داریم تا اقدامات و پیگیری های لازم در این زمینه صورت یابد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل شبکه سد خداآفرین ی تواند نقش مهمی در توسعه این منطقه داشته باشد افزود: طی برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری شاهد تکمیل سدخداآفرین خواهیم بود و میتوانیم از این ظرفیت در توسعه استان و منطقه بخصوص در بخش کشاوزی و اشتغال بیشترین بهره را ببریم.

استاندار اردبیل گفت : در راستای تعیین تکلیف نحوه واگذاری زمین های سد خداآفرین باید با برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای عشایر منطقه اطلاع‌رسانی درستی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه روستاییان وعشایر نقش مهمی در تولیدات و تامین مواد مورد نیاز استان را دارند عنوان کرد: در راستای افزایش آگاهی عشایر باید بهره مندی لازم را از علم زراعت و تجارت داشته باشند.

بهنام جو متذکر شد: انتظار می‌رود در راستای حل مسائل و مشکلات قشر عشایر به ویژه در حوزه اجتماعی مسئولان مربوطه تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد