سرویس: خلخال
کد خبر: 76843
|
14:18 - 1397/04/13
نسخه چاپی

فرماندار خلخال:

تعیین تکلیف نانوایی های غیرمجاز در خلخال

تعیین تکلیف نانوایی های غیرمجاز در خلخال
فرماندار خلخال گفت: نانوایی های غیرمجاز شهرستان خلخال که در امر کیفیت نان و سایر موارد غیرقانونی درحال فعالیت هستند باید تعیین و تکلیف شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال افزود: نانوایی هایی که فعالیت خود را به صورت غیر مجاز و بدون پروانه ادامه می دهند جمع آوری می شود.

وی بابیان اینکه نانوایی های فاقد برنامه نسبت به به تمدید پروانه فعالیت خود اقدام کنند از چرخه تولید نان خارج می شوند گفت:طی دستور فرمانداری اتحادیه نانوایی یک ماه فرصت دارد تا نسبت به تعیین وتکلیف واحدهای نانوایی فاقد پروانه اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.

بابایی عنوان کرد:طی تحقیقات انجام شده بر قیمت متفاوت نان سنگگ در شهرستان خلخال یکسان سازی قیمت این نوع نان در دستور کار قرار دارد و نانواها ملزم به رعایت این نرخ و وزن جدید چانه های نان هستند.

رییس کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال مطرح کرد:بالا بردن کیفیت نان از اهمیت ویژه ای برخوردار است در همین راستا 286 مورد بازرسی از نانوایی های منطقه انجام و نتیجه آن تشکیل پرونده تخلفات صنفی برای 5 نانوایی سهمیه پز دولتی به علت کم فروشی و تعطیلی خودسرانه بود.
وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر نانوایی ها از سوی بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان گفت: از 165 مورد نمونه برداری جوش شیرین از رومال نان در نانوایی ها نتیجه آزمایش 50 مورد منفی بود.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد