سرویس: اردبیل
کد خبر: 76900
|
14:21 - 1397/04/16
نسخه چاپی

علی ساجدی رئیس جدید هیأت اسکواش استان اردبیل شد

 علی ساجدی رئیس جدید هیأت اسکواش استان اردبیل شد
طی مراسمی علی ساجدی به عنوان رئیس جدید هیأت اسکواش استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اردبیل ظهر امروز با حضور اعضای مجمع در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی 6 هزار نفری حسین رضازاده برگزار شد که در این مراسم علی ساجدی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید هیأت اسکواش استان اردبیل منصوب شد.

علی ساجدی به عنوان تنها کاندیدا با کسب 17 رأی از 17 رأی مأخوذه توانست به مدت 4 سال رئیس جدید هیأت اسکواش استان اردبیل شود.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع با تبریک به علی ساجدی و آرزوی موفقیت در طول خدمت اظهار داشت: با برگزاری مجمع سالیانه، گزارش عملکرد هیأت به اعضای مجمع اعلام می‌شود و با بررسی عملکرد و برنامه‌های هیأت رأی‌گیری برای تداوم برنامه‌های این مجموعه انجام خواهد شد.

محمدرضا برادران با بیان اینکه حمایت قاطع و اتحاد مجموعه اسکواش استان اردبیل می‌تواند افق‌های روشنی را در اسکواش ترسیم کند افزود: تحقق این موضوع نیازمند افزایش همدلی و تلاش مضاعف مسؤولان خواهد بود

در ادامه مراسم مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش در پیامی که در اثنای برگزاری انتخابات از سوی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرائت شد موفقیت علی ساجدی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

با تبریک به علی ساجدی بابت انتخاب به عنوان رئیس این هیأت ورزشی، در شرایطی که به همراه نائب‌رئیس فدراسیون و دیگر مدیران قصد حضور در استان قهرمان‌پرور اردبیل را داشتیم؛ به دلیل تک کاندیدا بودن مجمع انتخاباتی در شرایط حاضر سفر خود را لغو کردیم، اما طی روزهای آتی با فراهم شدن زمینه حضور در اردبیل مقدمات بازدید از این استان فراهم خواهد شد تا با بازدید از ظرفیت‌های ورزشی با مسؤولان اجرایی و ورزشی استان از جمله استاندار اردبیل بازدید کرده و شرایط توسعه اسکواش در منطقه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد