سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76917
|
18:01 - 1397/04/17
نسخه چاپی

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی :

قاریان وحافظان باید احیاکنندگان سبک زندگی اسلامی قرانی در جامعه باشند

قاریان وحافظان باید احیاکنندگان سبک زندگی اسلامی قرانی در جامعه باشند
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه امروزه هجمه های زیادی برعلیه جامعه اسلامی است لذا باید با افزایش فعالیت های قرآنی در جامعه با این هجمه های دشمنان مقابله کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمد فیضی عصر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت:تفکرات قرآنی یکی از لازمه های مهم تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه و مقابله با هجمه های دشمنان است که باید در بین نسل جدید جامعه تقویت شود. 

فیضی با قدردانی از اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اردبیل در برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی کاگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش سازمان های بهزیستی و سازمان های تامین اجتماعی تصریح کرد: قرآن نور است و هرچه تلاش کنیم در جامعه این نور الهی در جامعه رونق بیشتری یابد مطمئنأ موجب پیشرفت و توسعه سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین جوانان امروزی می شود.

وی با اشاره به اینکه کارو تلاش در بین کارگران و کارفرمایان زحمتکش و پرتلاش باید با بصیرت و آگاهی انجام شود افزود: قرآن کریم بهترین کتاب هدایت و آگاهی است و می تواند در آگاهی و بصیرت کارگران نقش مهمی ایفا بکند. 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان اردبیل یک استان قرآنی و حسینی است و باید تلاش کنیم تا این قرآنی بودن را در عمل و تدبر در آیات الهی نیز نشان دهیم .

فیضی گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم یکی از ضروریات مهم جامعه کنونی کشور است چرا که موجب کاهش  آمار آسیب های اجتماعی در جامعه می شود. 

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی با حضور کاگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش سازمان های بهزیستی،سازمان های تامین اجتماعی و خانواده ها به مدت یک در دوبخش خواهران و برادران با معرفی نفرات برتر در اردبیل به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/3131/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد