سرویس: سبلان ما
کد خبر: 76931
|
21:10 - 1397/04/18
نسخه چاپی

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردبیل:

فعالیت ۳۵۵ پایگاه تابستانی اوقات و فراغت با ۱۰۶۱ برنامه در سطح استان اردبیل

فعالیت ۳۵۵ پایگاه  تابستانی اوقات و فراغت با ۱۰۶۱ برنامه در سطح استان اردبیل
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از فعالیت ۳۵۵ پایگاه اوقات و فراغت با ۱۰۶۱ برنامه در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مصطفی کافی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت:همزمان باسراسر کشور طرح اوقات و فراغت تابستانی از اول تیرماه تا پایان مردادماه در ۳۵۵ پایگاه با حضور ۱۰۳ هزار دانش آموز با ۱۰۶۱ برنامه درحال برگزاری است.

وی از حضور ۱۰ هزار دانش آموز در تابستان امسال در دو اردوگاه دانش آموزی استان خبر داد و گفت: در این طرح ۴۷ رشته مختلف متناسب با نیاز های با نیازهای روز دانش آموزان در نظرگرفته شده است. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل افزود:شلوغ ترین مرکز اوقات و فراغت در تعطیلات کانون های فرهنگی و تربیتی در استان است که در استان اردبیل ۲۲ کانون فرهنگی و تربیتی با ۳۴۵ کلاس آموزشی میزبان ۱۰۵۴۵ دانش آموزش خواهند بود. کافی از اعزام دانش آموزان استان به اردوهای مختلف از جمله زیارت اولی ها، اردوی مناطق مرزی ، اردوی بنیاد علوی ،.اردوی تربیتی یاوران ولایت و طرح هجرت و طرح آموزش واحدهای پیشگام خبر داد و بیان کرد :شعار برنامه های اوقات و فراغت امسال " هر دانش آموز یک مهارت " می باشد که برگرفته سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. وی گفت: ۳۶۰ برنامه مختلف در طرح جوانه های ایمان انجمن اسلامی در مناطق ۱۹ گانه استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی و آشنایی دانش آموزان با معارف اسلامی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/۳۱۳۱/۱/۵

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد