سرویس: سیاسی
کد خبر: 76933
|
01:27 - 1397/04/19
نسخه چاپی

نماینده مردم گرمی در مجلس:

مجلس و دولت یکپارچه و یک دست با رهنمودهای رهبری حرکت می‎کند

مجلس و دولت یکپارچه و یک دست با رهنمودهای رهبری حرکت می‎کند
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با بیانیه اروپا آنچه که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مطرح است چندان مهم و نگران کننده نیست ما بر مواضع خود محکم ایستاده ایم.

سید حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت:خوشبختانه مجلس و دولت سیاست خارجه خود را هم سو و با هماهنگی یک دیگر مواضع خود را در امر برجام و بیانیه اروپا پیش می برند. میرزاده با اشاره به اینکه تمامی هماهنگی ها در قالب جلسات محرمانه در رابطه با برجام و بیانیه اروپا صورت می گیرد افزود: تمامی نهادهای دولتی و مجلس یکپارچه و یک دست با سخن واحد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کند و در این باره هیچ نگرانی نداریم.

وی از نامه سردار سلیمانی به ریاست جمهوری در رابطه با سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر تهدید رئیس جمهور آمریکا در رابطه قطع کامل صادرات نفت ایران و بستن تنگه هرمز از سوی ایران گفت: این نامه نشان از توخالی نبودن سخنان اخیر ریاست جمهوری در رابطه با ناامن شدن تنگه هرمز بود و علاوه بر آن موجب همدلی و اتحاد تمامی احزاب سیاسی و دولتمردان نظام در کشور شد.

نماینده مردم گرمی بیان کرد: اتحادیه اروپا یک بیانیه ای را قرائت کرده که نه از سوی ایران تایید و نه رد شده است و هنوز هیچ تصمیمی در این مورد در هیچ یک از قوای سه گانه کشور اتخاذ نشده است.

میرزاده با اشاره به fatf که در مجلس به تعلیق گذاشته شده است، افزود: در این رابطه هیچ تصمیمی گرفته نشده است و برای تصمیمات نهایی با رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت و مجلس انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: همه کشورهای دنیا در این چهل سال اهمیت تنگه هرمز را به خوبی درک و فهمیده اند و خوب می دانند که این تنگه بسته شود چه اتفاقاتی در دنیا و کشورهای منطقه رخ خواهد داد و بنابراین تهدید کنندگان خود عاقل تر از آن هستند که لب به تهدیدات بیهوده و غیر قابل عمل بزنند و بخواهند آن را رسانه ای کنند.

میرزاده با اشاره به وضعیت معیشتی مردم در این چندماه اخیر تصریح کرد: مجلس و دولت به خوبی وضعیت مردم را درک می کنند و تدابیری نیز در این زمینه اندیشیده شده است که چندان نگران کننده هم نیست و رسانه ها هم فقط اخبار را در این زمینه باید از زبان سخنگوی دولت بنویسند یا انتشار دهند.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد