سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 76939
|
12:32 - 1397/04/19
نسخه چاپی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع)خبرداد:

برگزاری 100عنوان برنامه در هفته حجاب و عفاف در اردبیل

برگزاری 100عنوان برنامه در هفته حجاب و عفاف در اردبیل
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری 100عنوان برنامه در هفته حجاب و عفاف در سراسر این استان خبر داد.

مریم حامدی در  آستانه هفته حجاب و عفاف به خبرنگارسبلان‌ما،گفت:  یکی از اهداف مهم دشمن در تهاجم فرهنگی تزلزل بنیان خانواده و بی‌اهمیت نشان دادن مسئله مهم حجاب و عفاف در جامعه است که بیشترین هجمه ها در این حوزه از طریق فضای مجازی صورت می‎گیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حجاب مایه احترام و شخصیت زن است، بیان داشت: 19 تا 25 تیرماه به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده که در این هفته سپاه حضرت عباس (ع) با همکاری ادارات، نهادها، سازمان های مردم نهاد، بیش از100 عنوان ویژه برنامه‌ها اجرا خواهد کرد.

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: طرح چهره به چهره، طرح مباحث حجاب در حلقات صالحین، طرح مادرانه و دخترانه و کارگاه زن و خانوداه در طول سال با هدف  آموزش ریشه ای حجاب و آگاه سازی زنان و دختران با برنامه های دشمن در تهاجم فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف و آسیب های بی حجابی در جامعه برگزار می شود.

 وی از فعالیت 25 کارشناس حجاب و عفاف در کارگاه های آموزشی زن و خانواده خبر داد و گفت: مباحث حجاب، طلاق، همسرداری، اشتغال، حضور زن در اجنماع  از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه های آموزشی است.

انتهای پیام/3133/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد