سرویس: ورزشی
کد خبر: 76945
|
16:53 - 1397/04/19
نسخه چاپی

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل :

استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی دایی اردبیل به بهره برداری می رسد

استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی دایی اردبیل به بهره برداری می رسد
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت : استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی از پروژه‌های در حال احداث بوده که با روند تکمیل این استان به مجموعه ورزش‌های آبی استاندارد دست خواهیم یافت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، جمال پیله‌ور امروز در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل اظهار داشت:سالن سرپوشیده دو و میدانی  مجموعه ورزشی علی دایی با متراژ 11 هزار و 400 مترمربع و پیشرفت 80 درصدی دومین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور است .

وی با اینکه در صورت تکمیل پروژه های در دست اقدام در مجموعه ورزشی ورزشی دایی اردبیل میزبان مسابقات ملی و بین المللی معتبر خواهد بود ، تصریح کرد :سالن سرپوشیده تیراندازی مجموعه نیز به مساحت دو هزار و 100 مترمربع و با پیشرفت 50 درصدی یکی از پروژه های در حال احداث است.

پیله ور گفت: استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی از دیگر پروژه‌های در حال احداث بوده که با  تکمیل این استان به مجموعه ورزش‌های آبی استاندارد دست خواهد یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل با اشاره شرایط آب و هوایی اردبیل برای میزبانی شایسته از مسابقات ورزشی ، خاطرنشان کرد:پروژه ها در صورت تامین اعتبارات لازم طی شش ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/3131/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد