سرویس: اقتصادی
کد خبر: 76972
|
10:48 - 1397/04/21
نسخه چاپی

به مدت 3 روز دایر است؛

گشایش سیزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر با حضور 13 استان

 گشایش سیزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر با حضور 13 استان
سیزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر با حضور 13 استان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سبلان‌ما، سیزدهمین جشنواره  آش و غذاهای سنتی نیر  با حضور 12 استان و در 70 غرفه عصر دیروز در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار  گشایش یافت و تا سه روز دایر خواهد بود.

 علی رضا علیپور فرماندار نیر ضمن خیر مقدم گویی  درباره سیزدهمین جشنواره  آش به خبرنگارماگفت: : در سیزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی  از 13 استان کشور در 70 غرفه حضور یافته اند که در این غرفه ها  آش و غذاهای سنتی و سوغات محلی  عرضه می شود.

وی از تلاش همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری باشکوه این جشنواره خبر داد و گفت:  جشنواره آش نیر فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیتها و قابلیت گردشگری شهرستان نیر است.

 نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع استان اردبیل نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه آش نیر به خبرنگارسبلان‌ما، گفت:  رویکرد توسعه استان اردبیل، توسعه گردشگری است که با برنامه ریزی های صورت گرفته اردبیل را سر آمد گردشگری کشور می کنیم.

علی نواداد معاون سیاسی امنیتی و سایس استاندار اردبیل  در این جشنواره به خبرنگار ما گفت: برای توسعه مناطق گردشگری باید رویدادها و جشنواره های مختلف را تعریف کرد.

اجرای موسیقی سنتی، شعرخوانی، بازهای سنتی از جمله برنامه های جنبی اجرا شده در جشنواره آش نیر است.

انتهای پیام/313/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد