سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 76978
|
15:36 - 1397/04/21
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

غرب با نگاه ابزاری کرامت زن را خدشه‎دار کرده / آینده کشور به اقتدار فرهنگی وابسته است

غرب با نگاه ابزاری کرامت زن را خدشه‎دار کرده / آینده کشور به اقتدار  فرهنگی وابسته است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نگاه ابزاری غرب به زن موجب شده تا کرامت زن خدشه دار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله عاملی امروز در جمع بسیجیان و فعالان فرهنگی شهرستان کوثر به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: اگر امروز بخواهیم در عرصه جهانی جایگاه  خود را بیش از این ارتقا دهیم نیازمند فرهنگ، علم و مدنیت فاخر هستیم .

وی با اشاره به لزوم احساس مسئولیت و علاقه به وطن برای حل مشکلات کشور، عنوان کرذ: همه کشورهای پیشرفته، پیشرفت خود را مدیون علم و فرهنگ فاخر هستند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه تربیت صحیح باید از آموزش و پرورش شروع شود، بیان کرد: در کشور پیشرفته ای مثل ژاپن انقلاب فرهنگی زودتر از انقلاب اقتصادی شروع کرده است و به همین دلیل به عنوان کشور پیشرفته در عرصه جهانی شناخته شده است .

عاملی گفت: باید والدین به تربیت فرزندان اهتمام جدی داشته باشند و با استدلال و منطق به سوالات دینی و اعتقادی جوانان بخصوص در مورد مسئله مهم حجاب پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه نگاه ابزاری غرب به زن کرامت آن را خدشه دار کرده است، تصریح کرد: فراگیری علم باید امروز در اولویت برنامه های بانوان کشور باشد، چرا که علم به انسان سیر وجودی می دهد وقدرت خدمت را گسترده تر می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه عدم آگاهی شاهان بی کفایت از شرایط کشور و غفلت500 ساله انان از علم و فرهنگ بزرگترین ضربه را به کشور وارد کرده است، گفت: در شرایط کنونی نیازمند جریان های فرهنگی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستیم .

 

انتهای پیام/313/1/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد