سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77008
|
17:14 - 1397/04/23
نسخه چاپی

وزیر کار:

سیاست توسعه اشتغال با وجود تحریم‌ها همچنان دنبال می‌شود

سیاست توسعه اشتغال با وجود تحریم‌ها همچنان دنبال می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست توسعه اشتغال با وجود تحریم‌های دشمنان بر علییه کشورمان همچنان با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی ربیعی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی گفت: برای اجرای این پروژه 150 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و زمینه برای کاهش مراجعات مردم منطقه به مناطق دیگر برای نیازهای درمانی را فراهم خواهد آورد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این درمانگاه بیان کرد: اتاق معاینات، پاراکلینیک، آزمایشگاه و برخی بخش‌های دیگر همراه با تجهیزات و امکانات تخصصی در این درمانگاه راه‌اندازی شده و اقدام به ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شهرستان گرمی خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این درمانگاه در مدت 48 ماه راه‌‌اندازی شده و برای خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان مهیا خواهد شد که تلاش و جدیت بر راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه در موعد مقرر است.

ربیعی افزود: در حال حاضر 30 هزار بیمه‌شده تامین اجتماعی در شهرستان گرمی وجود داشته که راه‌اندازی این درمانگاه زمینه‌ساز ارتقای خدمات‌رسانی به این افراد خواهد شد که اولویت اصلی ما در این زمینه ارائه خدمات کیفی به بیمه‌شدگان در بخش‌های مختلف بوده تا بتوانیم رضایت این افراد را فراهم آوریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اشتغال 30 نفر پس از افتتاح این مرکز در آن خبر داد و گفت: با انتقال درمانگاه تامین اجتماعی به این محل پس از تکمیل ساختمان این پروژه شاهد رفع مشکلات در این مرکز درمانی و راه‌اندازی امکانات و تجهیزات به‌روز و جدید در آن خواهیم بود.

 به گزارش تسنیم وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان اظهار کرد: آمریکا بعد از خروج از برجام به دنبال ایجاد مانع و خدشه در مسیر توسعه کشور با روش‌های مختلف بوده اما سیاست توسعه اشتغال با وجود این تحریم‌ها و دشمنی‌های همچنان دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم با حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد