سرویس: سیاسی
کد خبر: 77009
|
17:18 - 1397/04/23
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد:

ضرورت اقدام هوشمندانه مسئولان درمقابل تهدیدات آمریکا / وقفه ای برای تامین هزینه های ضروری مردم نخواهیم داشت

ضرورت اقدام هوشمندانه مسئولان درمقابل تهدیدات  آمریکا / وقفه ای برای تامین هزینه های ضروری مردم نخواهیم داشت
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت : تهدیدات آمریکا بعد از خروج ترامپ از توافقنامه برجام، نیازمند اقدام هوشمندانه مسئولان کشور است .

محمد فیضی در گفت و گو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت : اگر توافقی صورت گرفته باید همه طرفین مذاکره به آن پایبند باشند و تعهدات خود را حفظ کنند وگرنه هر گونه عقب نشینی و تهدید با علائمی چون تحریم اقتصادی قابل قبول نیست .

وی پاسخ اخیر رییس جمهور کشور را به تهدیدات آمریکا پاسخی قاطعانه دانست و تصریح کرد : سخنان اخیر ریس جمهور باعث ایجاد تشنج در آمریکا و اختلال در بازار نفت و فرآورده های آن شد.

 نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد :آمریکا قبل از برجام ،عدم حضور ایران در مذاکره را دلیل اعمال تحریم های ظالمانه خود می دانست اما بعد از برجام نیز این تحریم ها را تشدید کرد، به همین دلیل اعمال تحریم ها دیگر بی معنی به نظر می رسد .

فیضی با بیان اینکه  در تصمیم گیری برای FATF اجتماع نظر رهبری انقلاب و قوای سه گانه اولویت دارد، ابراز داشت : مجلس فعلا این موضوع را  در حالت مسکوت قرار داده است  و نمایندگان در این مورد مصلحت نظام را مدنظر دارند.

 نایب رییس کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به اینکه مجلس با تمام توان پیگیر همه جانبه مسائل اقتصادی کشور است، گفت :  در همسان سازی حقوق بازنشستگان ، پرداخت تضمینی محصولات کشاورزی ، بیمه سلامت و  بیمه اجتماعی ، یارانه و هزینه ضروری مردم ،حتی در صورت کاهش صادارات نفتی وقفه و تغییری  نخواهیم داشت .

انتهای پیام/3131/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد