سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77013
|
19:43 - 1397/04/23
نسخه چاپی

نماینده اردبیل در مجلس :

آمارسازی دروغین اشتغال در اردبیل متوقف شود

آمارسازی دروغین اشتغال در اردبیل متوقف شود
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارسازی و ارائه آمار های دروغین در استان اردبیل بی داد می کند و هرچه زودتر این آمار دهی ها اصلاح و متوقف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، صدیف بدری عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل که با حضور وزیر کار،هئیت همراه و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرای استان در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری انجام شد، اظهارداشت: آمار دروغین اداره کار استان اردبیل موجب اعتماد سوزی مردم استان اردبیل می شود.

بدری با اشاره به اینکه استان اردبیل در سال های گذشته بالاترین آمار نرخ بیکاری را در سطح کشور به خود اختصاص داده بود افزود: این در حالی است که به یکباره شاهد کاهش نرخ بیکاری در یکی دوسال اخیر بودیم که این نشان از تناقض بودن آماره ها را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: ما ندیدیم بین مردم اشتغال آفرینی ایجاد شود، فارغ التحصیلان اردبیلی زیادی اکنون بیکار و روز به روز هم شاهد افزایش نرخ بیکاری در استان هستیم. نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با بازدید از برخی از کارخانه ها و کارگاه های شهرک های صنعتی شاهد بودیم که این کارگاه ها از وضعیت چندان خوبی برخوردار نیستند و برخی از این کارگاه ها به فروشگاه یا انباری تبدیل شده است.

بدری با اشاره به اینکه اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور چندان مناسب نیست تاکید کرد: ضمن اتحاد تمام دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها وزارت اداره کار باید در امر اشتغال و ازبین بردن بیکاری و فقر در جامعه عزم جدی داشته باشد.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد