سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 77016
|
22:56 - 1397/04/23
نسخه چاپی

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در اردبیل:

ورودی و تقاضای اشتغال کشور باهم تناسبی ندارد / افزایش سهم اعتبارات درمانی تا ۱۹ هزار میلیارد تومان/ دولتمردان دو برابر سال‎های قبل کار کنند

ورودی و تقاضای اشتغال کشور باهم تناسبی ندارد / افزایش سهم اعتبارات درمانی تا ۱۹ هزار میلیارد تومان/ دولتمردان دو برابر سال‎های قبل کار کنند
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال استان اردبیل، گفت: سیاست وزارت پول پاشی نیست ؛ تلاش می کنیم با اصلاح فرآیندهای اداری و ایجاد نظام های مالی خرد، نظارت و دقت کافی در ارایه تسهیلات، گامی اساسی در حل مشکلات کشور برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی ربیعی عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‎ها و قابلیت‎های بالقوه استان مرزی اردبیل اظهارداشت: استان اردبیل دارای ظرفیت‎ها و قابلیت‎های بالقوه بوده و به لحاظ مرزی بودن حایز اهمیت است که هدف از سفر به این استان بررسی وضعیت اشتغال ، رفاه مردم است.

وی با بیان اینکه تقویت فنی و حرفه ای استان اردبیل جزو برنامه های وزارت خواهد بود ، بیان کرد:کارشناس بین المللی برای بررسی کارشناسی مسایل و مشکلات موجود در حوزه وزارت کار به اردبیل سفر می کند.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد:سیاست وزارت پول پاشی نیست و تلاش می کنیم با اصلاح فرآیندهای اداری و ایجاد نظام های مالی خرد، نظارت و دقت کافی در ارایه تسهیلات، گامی اساسی در حل مشکلات کشور برداریم.

وی با بیان اینکه نزخ بیکاری و اشتغال را در کشور سازمان آمار تعیبن می کند و این آمار از جمعیت فعال اندازه گیری می شود، گفت: طرح تاب آوری اجتماعی با هدف مراقبت از دهک های پایین جامعه در سطح کشور در حال اجرا است.

ربیعی با بیان اینکه به دنبال ایجاد اشتغال ثابت در کشور هستیم، اضافه کرد: متاسفانه ورودی و تقاضای شغل در کشور متعادل نیست.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی همه مدیران اجرایی و دولتمردان باید دو برابر سال های قبل کار کنند و سختکوشی تنها راه عبور از بحران کنونی است.

وزیر تعاون،.کار و رفاه اجتماعی از افزایش اعتبارات درمانی کشور در سالجاری خبر دادو گفت: امسال سهم اعتبارات درمانی کشور را  ۱۹ هزار میلیارد تومان افزایش داده ایم، این اعتبارات از ۷ هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت اقدام و کار کارشناسی و علمی درکشور و پرهیز سستی و کاهلی در انجام وظایف ، گفت :باید با اتکا به مردم و کار اقتصادی خوب به ملت خدمت کنیم.

 

انتهای پیام/3133/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد