سرویس: استانی
کد خبر: 77020
|
13:20 - 1397/04/24
نسخه چاپی

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل:

معوقات تامین اجتماعی اردبیل 140 میلیارد تومان است

معوقات تامین اجتماعی اردبیل 140 میلیارد تومان است
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل معوقات سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل از شهرداری، اشخاص و شرکت خصوصی را 140 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سعید بشرخواه ظهر امروز در نشست مشترک سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان، اظهارداشت: تعداد بیمه‌شدگان تحت پوشش استان اردبی585 هزار نفر و آمار افراد مستمری بگیر این استان نیز40 هزار نفر هستند.

 وی با اشاره به تلاش سازمان تامین اجتماعی برای جلب رضایت عموم بیمه شدگان، تصریح کرد: توسعه خدمات غیر حضوری در اولویت سازمان تامین اجتماعی است که در این راستا نیز بازرسی ها به صورت الکترونیکی صورت می‎گیرد.

 پیشی گرفتن 25 درصدی مصارف تامین اجتماعی اردبیل از درآمد آن

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل از افزایش 104 درصد تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در استان اردبیل خبر داد و گفت: مصارف سازمان تامین اجتماعی 25 درصد از درآمدهای آن پیشی گرفته است.

وی افزود: عمده ترین کارگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی استان اردبیل را کارگاه های صنفی و کشاورزی تشکیل می دهند.

بشر خواه میزان معوقات سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل از شهرداری، اشخاص و شرکت خصوصی را 140 میلیارد تومان اعلام کردو گفت:  درآمد تامین اجتماعی فقط نیم درصد از استان تامین می شود .

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عریض و طویل با مصارف فراوان است و جامعه هدف بسیار است  که با الکترونیکی کردن خدمات در پی افزایش کیفی خدمات تامین اجتماعی هستیم .

انتهای پیام/3133/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد