سرویس: پارس آباد
کد خبر: 77027
|
23:38 - 1397/04/24
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری پارس آباد:

کاشت ۴ هزار اصله درخت در حاشیه رود ارس

کاشت ۴ هزار اصله درخت در حاشیه رود ارس
سرپرست فرمانداری پارس آباد گفت: کاشت ۴ هزار اصله درخت سنجد با هدف احیای جنگل این منطقه و جوان سازی درختان سنجد حاشیه رود ارس شهرستان پارس آباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مهدی احمدی  عصر امروز در حاشیه کاشت نهال های جوان سنجد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به اینکه هفت هکتار از اراضی جنگلی حاشیه رود ارس در این شهرستان مرزی طعمه حریق شده بود لذا برای احیای دوباره این جنگل های این منطقه طرحی مبنی بر کاشت ۴ هزار اصله درخت سنجد در حاشیه رود ارس از امروز آغاز شد.

احمدی با اشاره به اینکه در سال های گذشته چند فقره آتش سوزی در حاشیه جنگل های شهرستان های پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل بوقوع پیوسته بود و خسارات زیادی به جنگل های حاشیه رود ارس وارد کرده بود افزود: قرار شد با اجرای این طرح جوان سازی جنگل های این منطقه و احیای جنگل های حاشیه رود ارس همه ساله مناطق حاشیه رود ارس درخت کاری و کاشت نهال انجام شود.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه کاشت این نهال های جوان به زیباسازی حاشیه رود ارس در شهرستان پارس آباد نقش مؤثری خواهد داشت بلکه برای محیط زیست و بخش گردشگری و زیباسازی شهری و منطقه ای هم تأثیر گذاری خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: ۱۰ هکتار مساحت برای کاشت نهال های جوان سنجد در نظر گرفته شده است که طی چند روز آینده با کاشت ۴ هزار اصله درخت سنجد جنگل های این منطقه احیا خواهد شد. ،

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد