سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77034
|
15:15 - 1397/04/25
نسخه چاپی

معاون کمیته امداد اردبیل :

خیرین اردبیلی 2 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

خیرین اردبیلی 2 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند
معاون توسعه مشارکت های مردمی استان اردبیل گفت :خیران اردبیلی دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در سه ماهه نخست سال‌جاری به مراکز نیکوکاری استان اردبیل کمک کرده‌اند که کمک‌های آنها نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته، ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

صفر توحیدی در گفت وگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت:با همکاری‌های موثر مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی‌های صورت گرفته، خدمات کیفی و قابل توجهی در سه ماهه نخست سال‌جاری به خانوار تحت حمایت استان اردبیل ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران اردبیلی بیش از دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در سه ماهه نخست سال‌جاری به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: توانمندسازی محرومان و کاهش فقر در جامعه، شناسایی نیازمندان واقعی محله و ارائه خدمت به آنها در محل سکونت خود، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود :خیران یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون تومان به صورت غیرنقدی و در قالب توزیع سبدغذایی، پوشاک، تأمین جهیزیه و تهیه لوازم ضروری زندگی به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

توحیدی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی به مراکز نیکوکاری کمک شده است، بیان کرد : مشارکت های مردم خیر استانت اردبیل در اسرع وقت در اختیار مددجویان تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند قرار گرفته است .

  وی خاطرنشان کرد: در سطح استان اردبیل 39 مرکز نیکوکاری در حال فعالیت است که میزان مشارکت ها نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته، ۱۰۴ درصد افزایش داشته است. 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه علاوه بر ۲۶ هزار خانوار مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل، سایر اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز از حمایت‌ها و خدمات مراکز نیکوکاری بهره‌مند هستند، اعلام کرد: از طریق مراکز نیکوکاری به آسان‌ترین روش به خانوار نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر کمک‌رسانی می‌شود که این امر مزیت‌های بسیاری را در پی دارد و با بهره‌مندی از آن می‌توان به بهترین صورت نیازهای فقرا و محرومان را رفع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد