سرویس: گردشگری
کد خبر: 77036
|
16:06 - 1397/04/25
نسخه چاپی

معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خبر داد:

آغاز مطالعات سایت گردشگری «فندقلو»در شهرستان نمین

 آغاز مطالعات سایت گردشگری «فندقلو»در شهرستان نمین
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز مطالعات سایت گردشگری فندقلو در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر محمودی ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مطالعات سایت گردشگری فندقلونمین  به منظور استفاده از ظرفیت گردشگری فندقلو و تهیه بسته های طرح مطالعات سایت گردشگری در این منطقه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات می تواند منجر به تهیه بسته های سرمایه گذاری به صورت علمی شود، اضافه کرد: مشاور ذیصلاح به منظور انجام مطالعات انتخاب و مطالعات نیز در محدوده چهار هزار هکتاری آغاز شده که حداکثر تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: نتایج مطالعات در اختیار سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در منطقه هستند، قرار خواهد گرفت.

 محمودی بیان کرد : اعتبار لازم به این منظور از طریق معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل تامین شده و تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه جنگل فندقلو از جاذبه های منحصر به فرد طبیعی استان اردبیل و شهرستان نمین محسوب می شود، ادامه داد: این منطقه قابلیت کم نظیری برای رونق اکوتوریسم داشته و می توان تاسیسات متنوعی در محدوده آن احداث کرد.

 

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد