سرویس: ورزشی
کد خبر: 77040
|
18:02 - 1397/04/25
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

پیست موتور کراس در شهرستان نیر احداث می شود

 پیست موتور کراس در شهرستان نیر احداث می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت :به دنبال تملک زمینی در شهرستان نیر برای احداث پیست موتور کراس هستیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهرام آقاخانی در دیدار با رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل باید برای رشد این ورزش‌ها در استان اردبیل افزایش یابد و نگاه اداره کل ورزش و جوانان، حمایت از هیئت‌های استانی با عملکرد قابل قبول است.

 آقاخانی تصریح کرد : هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل از دو امتیاز مهم برای رشد و توسعه این ورزش در استان اردبیل برخوردار بوده که در مرحله نخست، حمایت ویژه رئیس فدراسیون و بعد، استقبال و رویکرد جوانان به این رشته ورزشی است که باید نهایت بهره‌مندی را انجام دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه را برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در استان اردبیل مهیا کنیم و در همین زمینه نیز اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال تملک زمینی در شهرستان نیر به منظور احداث پیست موتور کراس است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این رشته‌های ورزشی در راستای افزایش توریسم ورزشی در سطح استان اردبیل استفاده کرد، گفت: ارتقای سطح علمی مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی را نیز باید مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد