سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 77043
|
19:24 - 1397/04/25
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد؛

برخورد بدون اغماض با متخلفان فضای مجازی در اردبیل

برخورد بدون اغماض با متخلفان فضای مجازی در اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب مر کز استان اردبیل گفت : نشر اکاذیب و توهین و تخریب در فضای مجازی مغایر با قوانین نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است و با متخلفان بدون اغماض برخورد می شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: فعالان رسانه‌ای فضای مجازی برای انجام هر اقدام و فعالیتی نسبت به رعایت قوانین شرعی و اخلاقی اهتمام بورزند چرا که در غیر این صورت با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی  بدون اغماض خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که تخریب و توهین به برخی از مسئولان توسط برخی فعالان در چند مدت اخیر مشاهده است افزود: در این زمینه پرونده کیفری برای این افراد تشکیل شده و موضوع به صورت دقیق از طریق واحد واکنش سریع به جرائم در فضای مجازی دادسرای اردبیل و پلیس فتا در دست پیگیری و اقدام است که با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: مهم‌ترین هدف دستگاه قضائی ایجاد نظم و آرامش در جامعه است  و در این زمینه هیچ قصوری در کار قابل قبول نخواهد بود چرا که مختل کردن نظم و آرامش در جامعه کار غیراخلاقی بوده و سبب نارضایتی مردم خواهد شد.

عتباتی تصریح کرد: نشر اکاذیب و توهین و تخریب مغایر با قوانین نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است و سبب سوءاستفاده دشمنان این نظام مقدس می‌شود که به همین منظور انتظار و خواسته ما از مردم و هم‌استانی‌ها این است که در تمامی کارهای خود رعایت قوانین و مقررات اسلامی را مبنای کار قرار دهند.

وی بیان کرد: علی‌رغم این که رسانه‌ها وظیفه دارند با نقد مسئولان و ارائه راهکارهای مناسب مشکلات جامعه را به تصویر بکشند ولی تمامی این موارد باید بدون زیرپا گذاشتن و تخریب کردن و توهین به حقوق دیگران باشد.

 

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد