سرویس: اردبیل
کد خبر: 77056
|
11:44 - 1397/04/26
نسخه چاپی

رسیدگی به تخلفات 20 شرکت کالا و مسافر در اردبیل از ابتدای سال 97

رسیدگی به تخلفات 20 شرکت کالا و مسافر در اردبیل از ابتدای سال 97
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از رسیدگی به 20 تخلف شرکتن کالا و مسافر در اردبیل از آغاز سال 97 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی رحمتی صبح امروز در جلسه کمیسیون ماده 12 گفت: از جمله اهداف اصلی تشکیل جلسات کمسیون ماده 12 برخورد با شرکت های متخلف و حفظ حقوق رانندگان و مسافران است.

وی عنوان کرد: از جمله تخلفات عمده صورت گرفته توسط شرکت های کالا و مافر شامل اخذ کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه، شکایت مسافران، عدم رعایت ضوابط حمل و نقل و ایمنی، عدم رعایت مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای، صدور بارنامه برای رانندگان فاقد صلاحیت و صدور صورت وضعیت مسافری برای رانندگان اتوبوس‌های برون شهری که فاقد کارت معاینه فنی و تجهیزات ایمنی خودرو بوده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: جریمه نقدی، تعطیلی، تعلیقی، تعطیلی یک ماهه، توبیخ کتبی و تذکر از جمله تصمیمات اخذ شده در این جلسه است.

وی عنوان کرد: رانندگان و مسافران در صورت داشتن هرگونه شکایت می توانند آن را از طریق سامانه 141، شهراه، نمایندگی های مستقر شهرک حمل و نقل، پایانه های شهری و تلفن33743799جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اعلام کنند.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد