سرویس: گردشگری
کد خبر: 77063
|
16:45 - 1397/04/26
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

اردبیل به کارگاه عمرانی پروژه‌های گردشگری تبدیل شده است

اردبیل به کارگاه عمرانی پروژه‌های گردشگری تبدیل شده است
استاندار اردبیل گفت : برای رونق و توسعه گردشگری در حال حاضر پروژه‌ها و طرح‌های مختلف گردشگری در استان در حال اجرا می باشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،کبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری و تاریخی اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه آثار باستانی و تاریخی و موزه‌های متعددی در سطح استان اردبیل وجود دارد می‌توانیم با بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها زمینه جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران را فراهم آوریم.

وی استان اردبیل را از مناطق مستعد کشور برای توسعه صنعت گردشگری دانست و گفت: برای رونق و توسعه گردشگری در استان در حال حاضر پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در استان در حال اجرا بوده به طوری که استان اردبیل به کارگاه عمرانی برای اجرای پروژه‌های گردشگری و تقویت زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری تبدیل شده است.

استاندار اردبیل گردشگری را محور اصلی توسعه استان اردبیل برشمرد و بیان کرد: برای فعال‌سازی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان تیمی منسجم و منظم تشکیل شده است تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان گام برداریم.

بهنام‌جو تصریح کرد: در راستای رونق هر چه بیشتر گردشگری در استان از فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری در استان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی از ارائه تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ سود پایین به فعالان در این حوزه خبر داد و افزود: برای رونق و توسعه صنایع دستی استان و نیز گردشگری منطقه برنامه‌ریزی شده تا نمایشگاه و بازارچه دائمی صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل احداث شود که تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های لازم زمینه برای راه‌اندازی این پروژه را هر چه زودتر فراهم آوریم.

 

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد