سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77070
|
11:22 - 1397/04/27
نسخه چاپی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

تقویت زیرساخت‎های هلال احمر اردبیل در دستور کار قرار گرفت

تقویت زیرساخت‎های هلال احمر اردبیل در دستور کار قرار گرفت
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت امداد و نجات در سطح دنیا، تقویت برخی زیرساختهای هلال احمر در شهرهای استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رامین معبودی امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساختهای امدادی جمعیت هلال احمر استاناردبیل گفت: این جمعیت در حوادث و سانحه‌های مختلف یک بازوی توانمند اجرایی و امدادی است و همراه در کنار سایر دستگاه‌ها در صحنه حوادث حضور دارد، فلذا تقویت زیرساختهای امدادی در این جمعیت یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه تقویت برخی زیرساختهای امداد و نجات در شهرهای استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: ما درصدد ارتقای زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان هستیم که برای تحقق این مهم باید اعتبارات تخصیص یابد و دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود:داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر  استان اردبیل  شبانه روز برای خدمت به مردم ، آماده امدادرسانی هستند.

وی تصریح کرد: به منظور اهمیت موضوع امداد و نجات در سطح دنیا و همچنین برای ارائه خدمات بهتر نیازمند برخی زیرساختهای معقول و مطلوب هستیم که خوشبختانه در این راستا زیرساختهای امداد و نجات شهرهای اردبیل تقویت می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مردم با مشاهده لباس جمعیت هلال احمر به امنیت روانی می‌رسند که این افتخار بزرگی برای ما است.

انتهای پیام/3133

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد