سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77074
|
16:32 - 1397/04/27
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل خبر داد:

ساخت 9 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی اردبیل

ساخت 9 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی اردبیل
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از ساخت 9 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت و گو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت : سازندگی و محرومیت زدایی از مبانی اصلی فرهنگ انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری است که بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه ساخت 9  واحد مسکونی را در این مناطق شروع کرده است .

وی از کمک مالی60 میلیون تومانی  مالک جعفرزاده خیر اردبیلی برای ساخت واحدهای مسکونی در کرمانشاه خبر داد و گفت : تاکنون 40 تن سیمان و 10 میلیون تومان کمک نقدی مردم استان اردبیل برای ساخت واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار گرفته است و جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت از منطقه  از محوری‌ترین برنامه‌های جهاد سازندگی است که به همین منظور اعزام گروه‌های جهادی متخصص و کارشناس به مناطق محروم در اولویت کاری قرار داده شده تا بتوانیم در توانمندسازی قشر ضعیف جامعه پیشگام عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعامل و همکاری با کمیته امداد برای رسیدن یک هدف مشترک امر لازم و ضروری است، گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر و خدمات‌رسانی مطلوب به مناطق محروم و حاشیه‌نشین ادامه این همکاری می‌تواند روند کارها را با سرعت بیشتر و بهتری پیش ببرد.

پیرجاهد با اشاره به ضرورت احداث کشتارگاه ماکیان در استان اردبیل، بیان کرد : نبود کشتارگاه  ماکیان در استان اردبیل باعث افزایش قیمت تمام شده محصولات و کاهش رغبت تولیدکنندگان برای فعالیت در این حوزه می شود .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ابراز داشت : وجود  معادن و اراضی پایاب سد خداآفرین از بهترین ظرفیت های استان برای توسعه  است که باید با حمایت از تولیدکنندگان و استفاده بهینه از این ظرفیت های استان گامی مهم  برای ایجاد اشتغال جوانان برداشت .

 

انتهای پیام/3135

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد