سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77075
|
17:07 - 1397/04/27
نسخه چاپی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل :

37 موسسه داوری در استان اردبیل فعالیت می کند

 37 موسسه داوری در استان اردبیل فعالیت می کند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل در کشور از استان های پیشرو در زمینه تاسیس مرکز داوری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یوسف خدادادی، در جلسه ترویج نهاد داوری با اتحادیه های اصناف اردبیل  اظهار داشت : استان اردبیل در کشور از استان های پیشرو در زمینه تاسیس مرکز داوری است و تاکنون ۳۷موسسه داوریدر استان افتتاح و آماده ارائه خدمات است .

وی تصریح کرد : موسسات داوری یک بخش کاملا خصوصی است و با دادگستری هیچ ارتباطی ندارد که در صورت ایجاد این نهاد و شروع بکار آن می تواند بسیاری از مشکلات را بدون ارائه به دادگستری حل و فصل کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در ادامه به اینکه بحث داوری بسیار مهم و ضروری است اشاره کرد و گفت: داوران کاملا بی طرف بوده و با توجه به تخصص انتخاب می شوند تا در بحث بصورت تخصصی تر نگاه بکنند و باید بحث داوری را در تمامی قرارداد ها بیاوریم و از این فرصت استفاده کنیم.

خدادی به بحثقاچاق کالااشاره کرد و اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز یک بحث بسیار پیچیده است و اینکه قاچاق باعث بیکار شدن کارگر ایرانی و پایین آمدن میزان تولید ملی موثر هست هیچ جای شکی نیست بنابرین باید بحث قاچاق از مبدا حل شود .

وی گفت: باید کنترل ها در گمرک ها بیشتر شود و اجازه داده نشود که از گمرک ها کالای قاچاق وارد شود .

 

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد