سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77077
|
22:00 - 1397/04/27
نسخه چاپی

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل :

جشنواره تئاتر در 4 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود

جشنواره تئاتر در 4 شهرستان استان اردبیل برگزار می شود
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۵ گروه نمایش آماده شرکت در بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر اردبیل هستند.

 غریب منوچهری  در گفت وگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت : بیش از ۱۵ گروه نمایش در حال آماده سازی نمایش ها برای شرکت در جشنواره استانی هستند که این روزها گروههای نمایشی استان تمرینات نهایی خود را پشت سر می گذارند.

وی  از برگزاری  جشنواره سوره حوزه هنری ، جشنواره تئاتر خصوصی عنوان و جشنواره تئاتر استانی به عنوان یک رویداد مهم در حوزه تئاتر استان اردبیل در مرداد و شهریور امسال خبر داد و افزود :  رویداد هنرواره حبیب نیز  در بخش تئاتر در پاییز امسال با حضور هنرمندان و علاقمندان برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت:  امسال جشنواره تئاتر استانی  با رویکرد تقویت اجراها و با هدف جذب مخاطب در تئاتر استان برگزار می شود که در چهار شهرستان استان  اردبیل، مشکین شهر، خلخال و پارس آباد برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش محل های برگزاری جشنواره تئاتر استان در راستای جلب مشارکت  همه هنرمندان استان در شهرستانها و توزیع عادلانه فعالیتها در استان ، تمرکززدایی این جشنواره ها و نیز بهره مندی هم استانی ها از رویدادهای هنری استان می باشد.

منوچهری ابراز داشت :  مراسم اختتامیه و آیین اهدای جوایز بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان  اردبیل همزمان با عید غدیر خم روز هشتم شهریورماه در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد