سرویس: اقتصادی
کد خبر: 77083
|
09:03 - 1397/04/28
نسخه چاپی

سودهای کمرشکن بانکی صدای اتاق بازگانی اردبیل را هم درآورد

سودهای کمرشکن بانکی صدای اتاق بازگانی اردبیل را هم درآورد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، گفت: در شرایط بد اقتصادی کنونی، بانک‌های عامل با سودهای سرسام‌آور کمر تولیدکنندگان را نشکنند؛ ما الان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت همه‌جانبه سرمایه‌گذاران برای توسعه اقتصادی منطقه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،جلسه اخیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل در حالی برگزار شد که بیشتر حاضران در این جلسه بر این امر مهم تاکید داشتند که نرخ بالای وام های بانکی نه تنها، گره‌ای از کار تولید‌کننده باز نمی‌کند، بلکه آنان را بیشتر  به سوی ورشکستگی می‎کشاند. 

حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل دیروزدر جلسه کمیته حمایت قضایی با اذعان به کمرشکن بودن سودهای بانکی، گفت: در شرایط بد اقتصادی کنونی، بانک‌های عامل با سودهای سرسام‌آور کمر تولیدکنندگان را نشکنند؛ ما الان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت همه‌جانبه سرمایه‌گذاران برای توسعه اقتصادی منطقه هستیم.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی سودهای بانکی کنونی رغبت تولیدکنندگان را برای ادامه کار از بین  می‎برد.

پیرموذن در این جلسه از تصمیم گیری نهایی در ارتباط با تدوین آئین‌نامه بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی، سخن گفت و اظهار داشت: فردا در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد.

 طبق اعلام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل رایزنی‌های با بانک مرزی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و با هدف تخصیص ارز به صورت استانی انجام یافته و  تلاش می‎شود این اقدامات سریع‌تر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد