سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77086
|
11:03 - 1397/04/28
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبر داد :

برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته اردبیل

برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته اردبیل
استاندار اردبیل از برگزاری 30 عنوان برنامه در طول هفته اردبیل در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته استان اردبیل اظهار داشت:  برای گرامیداشت هفته استان اردبیل 88 برنامه پیش‌بینی شده بود که براساس تصمیم شورای سیاستگذاری هفته اردبیل از این تعداد 30 برنامه برای اجرا در این هفته تصویب شده و عملیاتی می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های گرمیداشت هفته استان اردبیل از امروز آغاز شده و علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های مختلف نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که همزمان با این هفته به صورت باشکوه و منسجم برگزار شود.

استاندار اردبیل ادای احترام به مقام شامخ شهدا و مفاخر استان را نخستین برنامه گرمیداشت این هفته برشمرد و گفت: در برگزاری برنامه‌های این هفته از میهمانان ویژه و کسانی که برای پیشرفت و آبادانی و دفاع از مرز و بوم کشور تلاش کرده‌اند نیز تجلیل می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: اردبیل خاستگاه مذهب تشیع در کشور به شمار می‌رود و در حفظ و یکپارچه کردن تمامیت ارضی و مذهب شیعه نقش و تاثیر مهمی ایفا کرده‌ است که باید تلاش و جدیت بر این باشد تا بتوانیم به نحوی شایسته و موثر تاثیر این خطه در برهه‌های مختلف تاریخی را معرفی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوره تاریخی و گردشگری افزود: باید به نحوی مطلوب و شایسته از فرصت هفته استان برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری استان بهره ببریم که انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های متولی با احساس مسئولیت لازم در راستای اجرای برنامه‌های مناسب و کیفی به صورت ویژه برای مردم و مسافرن برنامه‌ریزی کنند.

 

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد