سرویس: گردشگری
کد خبر: 77087
|
13:15 - 1397/04/28
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه دراستان:

مراکز تحقیقاتی صفویه در استان راه اندازی شود/ ضرورت آشنایی جوانان با تاریخ اردبیل

مراکز تحقیقاتی صفویه در استان راه اندازی شود/ ضرورت آشنایی جوانان با تاریخ اردبیل
نماینده ولی فقیه دراستان اردبیل گفت: در برنامه های هفته اردبیل ، جوانان استان را با مفاخر تاریخی استان و نقش بی نظیرتاریخ اردبیل در جلوگیری از مصادره تاریخ آشنا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،،آیت الله سید حسن عاملی در دیدار ستاد اجرایی هفته استان اردبیل با نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل اظهارداشت: روز اردبیل فرصتی مناسب برای معرفی تاریخ استان و آشنایی جوانان با نوابغ و مفاخر استان است.

وی ایجاد نظام الگو سازی در حوزه تعلیم وتربیت را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تمدن های بزرگ در راستای الگوسازی از  مفاخر تاریخ کشورشان قدم های بزرگی را برداشتند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل ابراز داشت: استان اردبیل دارای سرمایه بزرگ تاریخی است و در شرایط کنونی متاسفانه هجمه های بسیاری نسبت به تاریخ صفوی انجام می شود که ایجاد مراکز تحقیقاتی صفوی در استان اردبیل امری لازم است.

وی بااشاره به نقش بی نظیر سلسله صفوی در یکپارچه ساختن ملت ایران در برابر دولت عثمانی ، بیان کرد: در شرایط  کنونی باید با تشویق  نسل جوان به مطالعه علمی تاریخ صفوی و حرکت های علمی، احساس مسئولیت آنان را برای خدمت به کشور ارتقا دهیم .

عاملی بیان کرد : برای رسیدن به قشر آرمانی ، هزینه آرمانی را باید پرداخت کرد و  با تلاش بالقوه از مشکلات موجود کشور فارغ شد .

انتهای پیام/31/1/5

/31/1/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد