سرویس: سیاسی
کد خبر: 77094
|
15:56 - 1397/04/29
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در اردبیل:

دولت مردان در حیطه تخصص خود سخن بگویند/ خبط وزیر آموزش و پرورش نسبت به زبان‌های مادری سوژه دست معاندین داد

دولت مردان در حیطه تخصص خود سخن بگویند/  خبط وزیر آموزش و پرورش نسبت به زبان‌های مادری سوژه دست معاندین داد
امام جمعه اردبیل گفت: متاسفانه وزیر آموزش و پرورش این هفته نسبت به زبان‌های مادری خبطی مرتکب شد و ما دولت مردان را دعوت می‌کنیم به آنچه که در حیطه تخصص آنها نیست وارد نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: اهالی استان اردبیل در وصف عطوفت و مهربانی و غمگساری ممتاز هستند و استان ما به طور ویژه استان عاطفی است.

 

آیت الله عاملی تصریح کرد: در روزهای گذشته اهالی استان اردبیل به صورت خودجوش کاری عاطفی انجام دادند که بسیار ارزشمند است، آن‌ها با شنیدن بی‌آبی آبادان و خرمشهر به صورت خودجوش بدون اینکه کسی آنها را دعوت کند، مبالغی برای کمک به تامین آب این دو شهر ایران جمع و ارسال نمودند.

 

وی افزود: با غض نظر از مقدار این وجه، اصل عمل را جدا تحسین می کنم و به اهالی استان به خاطر این همت و عطوفت بزرگشان درود می فرستم. رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند در شمارش آیات خود زبان ها را جزو آیات الهی معرفی می کند، گفت: هرکس در شکل گیری زبان‌ها دقت و تحقیق کرده در نهایت حتما به خود خداوند رسیده است.

 

وی افزود: متاسفانه وزیر آموزش و پرورش این هفته نسبت به زبان‌های مادری این خبط را مرتکب شد و سوژه عظیمی به دست معاندین داد‌، ما ضمن مخالفت با سخن وی، دولت مردان را دعوت می‌کنیم حساب شده حرف بزنند و به آنچه که در حیطه تخصص آنها نیست وارد نشوند.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: کشور ما مبتلی به جنگ نابرابر و ناجوانمردانه در عرصه فرهنگی، روانی و اقتصادی است و هیچ کشوری مثل کشور ما مستهدف نیست و برای فروپاشی هیچ کشوری مثل کشور ما بودجه صرف نمی شود و متخصصین جنگ فرهنگی، روانی و اقتصادی برای ضربه زدن به هیچ کشوری مثل کشور ما بسیج نشده‌اند.

 

وی افزود: 61 موسسه بین المللی فرهنگی فقط برای تاثیرگذاری بر فرهنگ مردم ایران اسلامی تلاش می کنند، برخی از این موسسات بودجه‌ای بالغ بر دو برابر بودجه کل ایران در اختیار دارند و بر موضوع تخریب بنیان خانواده‌ها و بی هویت کردن جوانان سرمایه گذاری و طراحی کرده‌اند و لذا میز ایران در سرویس‌های جاسوسی دنیا، بیشترین مشتری را دارد. آیت الله عاملی اظهار داشت: روزگار ما به تعبیر مقام معظم رهبری نظیر روزگار جنگ احزاب است.

 

آن زمان احزاب همه بر علیه رسول خدا و مسلمان ها جمع و هم پیمان شدند. در حال حاضر نیز آمریکا و اروپا و حکام سرسپرده عربی و صهیونیست ها بر علیه ایران متحد شده و پول کلان و افسانه ای خرج می کنند تا جنگ روانی به راه بیاندازند.

 

وی در پایان افزود: کشور ایران با سرمایه های عظیم مادی، معنوی، انسانی، علمی، سرزمینی و ثروت های خدادادی قدرت مقاومت در برابر هر گونه تهدید را دارد بنابراین تنها راه باقیمانده برای دشمن، جنگ روانی و مرعوب و مایوس ساختن ملت و مخصوصا نخبگان است که باید در برابر آن هوشیاری خود را حفظ کرد.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد