سرویس: اردبیل
کد خبر: 77098
|
10:43 - 1397/04/30
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

80 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های طرح گردشگری هزینه می شود

80 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های طرح گردشگری هزینه می شود
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صرف 80 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های طرح گردشگری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: 80 میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت های 17 طرح گردشگری هزینه می شود.

وی با بیان اینکه این 17 طرح در شهرستان های استان اجرا می شود عنوان کرد: از 17 طح موجود یک طرح در شهرستان نیر، سه طرح در اردبیل، پنج طرح در مشگین شهر، سه طرح در خلخال، دو طرح در گرمی و سه طرح در پارس آباد اجرا می شود.

فلاحی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از طرح های سرمایه گذاری حمایت می کند تصریح کرد: در هرنقطه از استان  که طرح های سرمایه گذاری به اجرا درآمده است این اداره کل نیر در تامین زیرساخت ها مشارکت کرده است.

وی برق رسانی ، راه سازی ، آسفالت ریزی ، سرویس بهداشتی، آب رسانی، گازرسانی و مرمت و بازسازی را از جمله زیرساخت های طرح های سرمایه گذاری دانست.

فلاحی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد با تقویت تاسیسات گردشگری زیرساخت های لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

انتهای پیام/3132

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد