سرویس: سبلان ما
کد خبر: 77118
|
13:03 - 1397/04/31
نسخه چاپی

فرماندار اردبیل؛

بودجه اردبیل کاهش یافت

بودجه اردبیل کاهش یافت
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بودجه شهرستان اردبیل نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه  28 میلیارد و 600 میلیون تومان به 300 پروژه در شهرستان اردبیل اختصاص یافته است امسال کاهش بودجه شهرستان اردبیل در روند پیشرفت این پروزه ها تأثیرگذار خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست، افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی تمام توان و تلاش خود را برای تحقق مطالبات مردم به کار بگیرند چرا که خدمت بی‌منت به مردم اولویت اساسی است.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: مهمترین اولویت دولت مردمی کردن اقتصاد است که در این زمینه همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم دغدغه‌ها و چالش‌های موجود اقتصادی در منطقه را برطرف کنیم.

زنجانی با اشاره به بحران آب در اردبیل بیان کرد: هم اکنون چالش‌هایی در این حوزه در اردبیل وجود دارد که باید برای 20 سال آینده برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند داشته باشیم تا در آینده از لحاظ آب شرب مشکلی نداشته باشیم.

وی گفت:‌ نگاه به آب باید جامع باشد و در این زمینه صرفه‌جویی مبنای اساسی قرار گیرد و یکی از اولویت‌های اساسی صرفه‌جویی مصرف آب در بخش کشاورزی است که انتظار می‌رود جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای نسبت به اجرای طرح‌های آبیاری نوین به صورت عملی گام بردارند.

فرماندار شهرستان اردبیل اظهار کرد: پیش‌بینی شده امسال 12 هزار هکتار از اراضی دشت اردبیل تحت پوشش آبیاری نوین قرار گیرد که اجرای این طرح نیازمند تلاش همه‌جانبه دستگاه‌های مربوطه است.

زنجانی تصریح کرد: رئیس جمهور مهرماه امسال به اردبیل سفر می‌کند و پروژه‌های مختلفی در این سفر از جمله بیمارستان امام رضا(ع) و سد پیله سحران به بهره‌برداری می‌رسد و در کنار آن پروژه‌های دیگری نیز در حال آماده‌سازی است.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد