سرویس: سبلان ما
کد خبر: 77124
|
18:51 - 1397/04/31
نسخه چاپی

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

دهه کرامت فرصتی برای افزایش معرفت نسبت به اهل بیت است

دهه کرامت فرصتی برای افزایش معرفت نسبت به اهل بیت است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل دهه کرامت را فرصتی برای افزایش معرفت نسبت اهل بیت دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ، ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: کرامت اهل بیت الگوی مردم داری و حکومت دینی در اسلام است و این کرامت امانت الهی در بین انسان ها است.

وی تصریح کرد: کرامت امانتی است الهی که مانند گوهر ارزشمندی از سوی رب مالک در صدف وجود عبد سالک به ودیعه گذاشته شده است و از مهم ترین عوامل کمال انسانیت و مقام آدمیت محسوب می‌شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نخستین شاخصه کرامت در انسان را، مقام جانشینی او نسبت به خداوند سبحان عنوان کرد و افزود: مقام والای خلیفة الله، جایگاه آدمی را در نظام احسن تعیین می‌کند و نشان می دهد که وی در زمینۀ معرفت حقایق از استعداد خاصی برخوردار است و باید در اعتلای این استعداد وجودی خویش تلاش و همت گمارد و مقام خلیفه الهی را به درجه احسن برساند.
 
ستوده دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) را فرصتی برای تبیین اهمیت و جایگاه کرامت در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: باید از فضای معنوی ایجاد شده برای تمسک عملی به سیره آن بزرگواران، استفاده کنیم و در زمینه ترویج فرهنگ رضوی و نیز الگوسازی زندگانی حضرت معصومه (س) برای دختران، برنامه کاربردی ارائه دهیم.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: این ایام مبارک فرصتی است تا بتوانیم نسبت به این دو پیشوای مسلمین معرفت و شناخت خود را افزایش دهیم و بتوانیم از رهروان آن امام بزرگوار و کریمه اهل بیت باشیم.

انتهای پیام/3135

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد