سرویس: اجتماعی
کد خبر: 77162
|
17:26 - 1397/05/03
نسخه چاپی

استاندار اردبیل؛

ورود زائران جمهوری آذربایجان به اردبیل یک فرصت طلایی برای معرفی استان است

ورود زائران جمهوری آذربایجان به اردبیل یک فرصت طلایی برای معرفی استان است
استاندار اردبیل گفت: ورود زائران جمهوری آذربایجان به اردبیل یک فرصت طلایی برای معرفی استان است و باید از این فرصت به نحو احسن در اربعین حسینی و مناسبت های مذهبی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان اردبیل اظهار داشت: مردم استان اردبیل عشق و ارادت خاصی به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) داشته‌اند و باید تلاش کنیم تا این عشق و ارادت در جریان سفر زائران برای اربعین نیز متبلور شود.

وی با تاکید بر برگزاری سفر زائران اربعین به بهترین شکل و بدون کاستی و نارسایی بیان کرد: باید در کارگروه‌های مربوطه کاستی‌های و ضعف‌هایی که در سال‌های گذشته در این زمینه وجود داشته برطرف شده و از بین برود تا وجود نارسایی‌ها زمینه‌ساز وقفه در خدمات‌رسانی به زائران نشود.

استاندار اردبیل از تشکیل ستاد اردبیل در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد و افزود: امسال برنامه‌ریزی شده تا در راستای تسهیل در سفر زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی و توسعه خدمت‌رسانی‌ها، این ستاد در شهرستان‌های استان نیز تشکیل شود.

بهنام‌جو با اشاره به حضور زائران کشورهای همسایه در اردبیل تصریح کرد: باید از این ظرفیت در راستای معرفی جاذبه‌های طبیعی و خدادادی استان به زائران نیز استفاده شود تا این امر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر ورود گردشگران به استان اردبیل شود.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته از حضور زائران در عتبات عالیات و همکاری و مشارکت صداوسیما در این زمینه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیته‌های عملیاتی و تخصصی ستاد اربعین استان برنامه‌ریزی لازم را در زمینه برگزاری کیفی و مناسب مراسم ابعین و اعزام زائران استان به این مراسم انجام دهند.

استاندار اردبیل با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های برخی کینه‌توزان به ویژه آمریکا با اسلام گفت: در این برهه حساس حضور پررنگ و گتسرده زائران در تجمع اربعین زمینه را برای شکست توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان فراهم می‌کند و باید این تجمع عظیم به شکلی پرشور برگزار شود.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد