سرویس: گردشگری
کد خبر: 77173
|
12:16 - 1397/05/04
نسخه چاپی

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

1250طرح گردشگری تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‎رسد

 1250طرح گردشگری تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‎رسد
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۷۰۰ پروژه در بخش گردشگری در سطح کشور در حال اجرا است که با برنامه‌ریزی انجام شده یک هزار و ۲۵۰ طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، علی اصغر مونسان صبح امروز در مراسم افتتاح مجموعه هتل و آبدرمانی رویال­ در پارک سرعین‌ گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 700 پروژه در بخش گردشگری در سطح کشور در حال اجرا است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده یک هزار و 250 طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به سود دهی بالا سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، اظهار داشت:  بخش گردشگری از مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر بخش‌ها برخوردار است به طوری که با سرمایه‌گذاری پایین می‌توان زمینه‌ساز توسعه اشتغال و سودآوری بالا در این حوزه شد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بالای گردشگری استان اردبیل، تصریح کرد: اردبیل با توسعه زیرساخت‌های گردشگری از ظرفیت گردشگری بهره بیشتری خواهد برد که در این راستا راه اندازی نخستین هتل اسکول کشور با مشارکت بخش خصوصی در این استان و شهرستان گردشگرپذیر سرعین تاثیر به سزایی در جذب گردشگر خواهد داشت. 

انتهای پیام/313/1/3

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد