سرویس: استانی
کد خبر: 77198
|
16:20 - 1397/05/05
نسخه چاپی

امام جمعه کوثر:

آگاهی در تصمیم گیری های کلان کشور از ضروریات مقابله با نفوذ دشمن است

 آگاهی در تصمیم گیری های کلان کشور از ضروریات مقابله با نفوذ دشمن است
امام جمعه کوثر گفت: آگاهی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور از ضروریات مقابله با نفوذ دشمن است، دولت از بدنه اصلی خود در برابر نفوذ دشمنان مقابله کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام عسگر بیگی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نماز جمعه غیر از برکات معنوی، از مهمترین تریبون‌ها برای انعکاس مشکلات و مسائل موجود در جهت حل آنها در مناطق مختلف کشور است.

وی با اشاره به اینکه اجتماعات نمازهای جمعه بنیان‌های فرهنگی هر شهر است که متعلق به مردم است، افزود: کشورهای استعماری همیشه بعد از انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف کشور بودند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر تصریح کرد: دولت باید با تاکید بر آگاهی در تصمیم‌گیری‌های کلان از بدنه اصلی خود در برابر نفوذ مقابله کند.

بیگی با یادآور شدن روز جهانی شیر مادر و سلامت نسل آینده کشور گفت: توجه به تغذیه و پرورش کودکان سالم باعث جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مازاد در آینده بر خانواده‌ها و دولت خواهد بود.

وی ضمن انتقاد از تمرکز امکانات در یک جا و سوق دادن جمعیت استان به سوی مرکز استان ادامه داد: در بحث توجه به مساله آب هم که شده باید موازنه جمعیتی در سطح استان رعایت شود.

خطیب جمعه کوثر ضمن تشکر از تلاش‌های فرماندار کوثر و همچنین راه‌اندازی کاروان محرومیت‌زدایی در آینده گفت: حل مشکلات روز روستاها باعث ایجاد نشاط و امیدواری بیشتر در روستاهای دورافتاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/313/1/1

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد