سرویس: ورزشی
کد خبر: 77237
|
20:42 - 1397/05/07
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل :

اردبیل میزبان 23 استان کشور در مسابقات قهرمانی شمشیربازی

 اردبیل میزبان 23 استان کشور در مسابقات قهرمانی شمشیربازی
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل میزبان 23 استان در مسابقات کشوری شمشیربازی در رده سنی جوانان و نوجوانان است.

بهرام آقاخانی عصر امروز در حاشیه افتتاحیه مسابقات قهرمانی شمشیربازی کشور در گفتگوبا خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ششم تا نهم مرداد ماه میزبان مسابقات قهرمانی شمشیربازی در رده سنی نوجوانان با حضور 127 نفر از 23 استان کشور می باشد.

 

وی بااشاره به اینکه برگزاری چنین مسابقات در سطح کشور به میزبانی اردبیل در تاریخ ورزش قهرمانی استان بی سابقه می باشد افزود: بی تردید برگزاری چنین مسابقاتی در معرفی ظرفیت های فرهنگی ورزشی و گردشگری مؤثر است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از میزبانی مسابقات شمشیربازی در رده سنی جوانان از دهم تا دوازدهم مرداد ماه خبرداد و تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 200 نفر در رده جوانان از 23 استان برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری شمشیربازی به میزبانی اردبیل ، 13 مردادماه بعد از اتمام مسابقات با معرفی قهرمانان که  با ارزیابی داوران مشخص می شود  این دوره از مسابقات به کار خود خاتمه می دهد. 

 

 آقاخانی  با اشاره به برنامه‌‌های فرهنگی برگزار شده  در گرامیداشت هفته اردبیل ،عنوان کرد :‌ برنامه‌های مختلفی در حوزه جوانان در این هفته تدارک دیده شده که در برخی از این برنامه‌ها تلاش کرده‌ایم تا با همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد به بهترین نحو شاهد برگزاری این ویژه برنامه‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/313/1/5

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد