سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77264
|
12:30 - 1397/05/09
نسخه چاپی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل:

جشنواره فیلم کوتاه در مشگین شهر برگزار می‎شود/ اجتماع بزرگ حافظان قرآن در اردبیل

جشنواره فیلم کوتاه در مشگین شهر برگزار می‎شود/ اجتماع بزرگ حافظان قرآن در اردبیل
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سینمای جوان منطقه ای در مشگین شهر خبر داد.

 سید ناصر اسحاقی در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: جشنواره فیلم کوتاه سینمای جوان منطقه ای در مشگین شهر با هدف حمایت از تولیدات حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای هنرجویان استان‌های سراسر کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی در خارج از مرکز، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی و ارتباط هرچه بیشتر میان مسئولین استانی و ستاد مرکزی سینمای جوانان ایران در جهت همکاری‌های دوجانبه، در سه بخش فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه برگزار می‌شود.


وی از برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «اردبیل» در ۲۶ مرداماه در مشگین شهر خبر داد و گفت:این جشنواره  با شرکت هنرمندانی استانهای گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.


مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره داستان کوتاه وله زیر در آذرماه سالجازی مقارن با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت با موضوع آزاد با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در دامنه سبلان منطقه وله زیر برگزار می شود.


اسحاقی برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای نو در زمینه داستان کوتاه دانست و افزود: در کنار کشف و شناسایی استعددهای در این زمینه، برگزاری جشنواره می‌تواند زمینه‌ساز حمایت از هنرمندگان و نویسندگان داستان و داستان کوتاه در استان شود.


وی یکی از مهم ترین سیاست های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تلاش در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت در جامعه دانست و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت و جذب جوانان و نوجوانان به محافل قرآنی فعالیت‌های متعدد قرآنی را در طول سال اجرا می‌کند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری اجتماع بررگ حافظان قرآن کریم استان در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجتماع با حضور ۳۵۰ نفر از حافظان قرآن استان اردبیل در مهرماه سالجاری مقارن با ماه محرم در اردبیل برگزار می شود.

 

انتهای پیام/313/1/5ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد