سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 77275
|
21:41 - 1397/05/09
نسخه چاپی

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۱۱ پایگاه انتخاب رشته در استان فعالیت می‎کند / کنکوری‎ها به پایگاه‎های آموزش و پرورش مراجعه کنند

   ۱۱ پایگاه انتخاب رشته در استان فعالیت می‎کند / کنکوری‎ها به پایگاه‎های آموزش و پرورش مراجعه کنند
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۱ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند.

مصطفی کافی راد در گفت وگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات مشاوره ای متناسب با روند اشتغال و تناسب با رشته های دانشگاهی و خدمات دهی ایمن و مطلوب به دانش آموزان و خانواده ها برای راهیابی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، پایگاه های انتخاب رشته فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش مشاوران در هدایت صحیح و آگاهانه دانش آموزان در انتخاب رشته های مورد علاقه دانشگاهی ، افزود:انتخاب رشته در چند مرحله صورت می گیرد که در مرحله اول توجیه گروهی برای آشنایی با رشته ها ، مرحله دوم انتخاب رشته مجازی و مرحله سوم تصمیم نهایی توسط دانش آموز و مشاور برای انتخاب است.

 

  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ابراز داشت: 11پایگاه انتخاب رشته در نواحی 1و2 اردبیل ، مشکین شهر، گرمی، بیله سوار، پارس آباد، نمین و خلخال»، با بکارگیری مجربترین مشاوران و به روزترین  نرم افزار انتخاب رشته، خدمات مشاوره ای و راهنمایی تحصیلی را به دانش آموزان عزیز ارائه خواهند کرد.

 

کافی بیان کرد: پایگاه های انتخاب رشته به محض اعلام نتایج کنکور ۹۷ از طرف سازمان سنجش در سطح استان اردبیل فعالیت خود را شروع کرده و از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر در آماده ارایه خدمات برای شرکت کنندگان در کنکور تا مهلت سازمان سنجش برای انتخاب رشته است.

 

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخاب رشته برای شرکت کنندگان کنکور و اولیای دانش آموزان ، عنوان کرد: به دانش آموزان و اولیادانش آموزی توصیه می شود با توجه به حضور مشاوران مجرب و دوره دیده در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش مراجعه کنند .

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اطلاعات پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش به دستاورد های انتخاب رشته و ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش با سازمان سنجش بنابراین امیدواریم با مراجعه شرکت کنندگان به پایگاه های تعیین شده ، بهترین انتخاب رشته را در استان اردبیل داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/۳۱۳/۱/۵

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد